50/50


Har precis sett en sådan där superfin film som både får en att gråta och skratta. Samtidigt. 50/50 (se trailer här). Filmen handlar om 27-åriga Adam som får beskedet att han har cancer. Den handlar om rädslan att inte hinna med allt man ska under ett liv. Om den där överlevnadsinstinkten vi alla bär på och om de människor som stärker oss. Adam spelas av en av mina absoluta favoritskådisar Joseph Gordon-Levitt och jag blir alltid lite sådär småkär varje gång jag ser honom. Filmen har inte Sverigepremiär förrän i slutet av januari 2012, men för er som vill vara lite rebelliska så finns den ute på vårt kära internet i superkvalitet.

Idag är det förresten lördag. Jag älskar lördagar! Har tänkt ha mysdag i lägenheten nu under eftermiddagen. Bara vara liksom. Senare ikväll kommer mina fina vänner hit för Tapasmiddag och vin. Kommer bli en bra lördag. Hur ser era planer ut?

19 kommentarer

Hanna - Utanlikhet.

26 Nov 2011, 12:11

Svar: Ja, den bilden är så fin!



För övrigt... Är han ovan så sjukt charmig!

Liuza

26 Nov 2011, 12:45

hmm borde man ladda ned den istället? att vänta två hela månader verkar lite tråkigt haha, nice att den finns i superkvalite iaf :)

ida

26 Nov 2011, 12:48

sv. Okej vad tycker du om Nikon D5100 med ett objektiv på 15-55mm :) ?? Den är också med i valet!



Fy tusan vilken härlig tröja på förra inlägget!

Anna T

26 Nov 2011, 13:20

sv: Okej! Det gillar jag med, köper nästan alltid en 2 storlekar för stort xD haha iaf på överdelar.



Åh den filmen låter intressant :D ska absolut kolla in!

Rosita

26 Nov 2011, 13:31

Åh, jag har tänkt att se den ett bra tag nu, den verkar ju så bra! :)



Jag har inga planer alls för denna dagen mer än att se på lite film och börja tentaplugga, haha.

Pernilla

26 Nov 2011, 15:21

åh, den vill jag se! tack för tipset :) kanske att jag till och med väntar tills den kommer på bio, för jag har inte varit på bio på över ett år för att det aldrig går nånting som jag vill se...

Elvira

26 Nov 2011, 16:50

Ja, han har varit en utav mina favoritskådisar sedan jag såg 3rd Rock from the Sun & 10 Things I Hate About You. Jag måste verkligen se den där filmen!

anna

26 Nov 2011, 18:36

den låter sevärd! :)



svar: ja, jag förstår vad du menar och delvis bard också, men sättet han uttrycker det på är bara så onödigt och inte alls konstruktivt på något sätt.. :)

elin

26 Nov 2011, 18:42

Den filmen vill jag jättegärna se! Såg en trailer för den på bion igår. Men tror jag väntar tills den kommer på bio :P

Felicia

26 Nov 2011, 20:11

Sv: Jaaaa älskar amerikanska pannkakor ♥



Åh, låter som en bra film! =) Men du, jag såg ju Twilight igår, ååååh den var sååå bra! :D Var himla nära på att missa slutet, haha!!!

Caroline

26 Nov 2011, 22:40

Jag la en beställning på den filmen av Jocke på studs. Låter som en riktig Carrofilm.



Jocke berättade att Joseph blev utbjuden på dejt av en tjej med cancer efter den här filmen. Hon la upp en film på tuben. Grymt najs :)

A

26 Nov 2011, 23:13

Åh, den måste jag ladda ner...eller jag menar se på bio...host, harkel! :D

jennifer

27 Nov 2011, 00:22

åh, den har jag velat se! :) vad hittade du en så bra kvalité?

Karolin

27 Nov 2011, 00:38

Tack gumman. Hoppas din fredag är bra:)? KRAMAR OM

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

27 Nov 2011, 00:51

tack för filmtipset!



hoppas du har en fin helg och får en fin första advent.



//Anna

driver webshoppen och klädmärket Avanna

snygga unika designade tshirts linnen magtröjor tygkassar.

Just nu fraktfritt med koden FREE

3för2 på alla today och kameraprodukter

www.avanna.se

Anonym

27 Nov 2011, 09:06

låter som en bra lördag det där :)



haha jag vet jag skrattar alltid lika mkt när hon skriker ut det till Big!

Liuza

27 Nov 2011, 15:50

sv: var också jättesugen igår, o vips va snabbt de gick :)

Johanna

29 Nov 2011, 15:09

Jag vill verkligen se den här filmen.

Fani

29 Nov 2011, 20:51

oh, jag är också lite småkär i honom. har du sett hesher? klockren film :D

måste se den här hur som helst! ska ladda ner direkt :)

puss


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram