THE HUNGER GAMES.


Förlåt om jag tjatar, men jävlar i mig vad jag längtar efter den här filmen! Den officiella trailern släpptes äntligen för två dagar sedan och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den. Ni vet den där lite nervösa känslan när man läst en bokserie som man verkligen älskar och så ska det hela skildras på bioduken? Den har jag burit runt på sedan jag läste ut böckerna i våras. Känner mig dock lite lugnare nu. Karaktärerna känns bra (förutom vissa invändningar som jag lärt mig leva med), fotot känns klockrent och det känns som de lyfter fram precis rätt saker i trailern. Så nu får det gärna bli mars 2012 relativt fort så jag inte går sönder av längtan. På riktigt alltså.

Måste förresten försöka få ordning på bloggandet igen. Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om för tillfället. Förslag mottages mer än gärna. Vad vill ni ha för typ av inlägg?

27 kommentarer

Caroline

16 Nov 2011, 18:21

Hahaha... då lyckades ja då. Gillar ju o läsa va du tänker på just nu :)



The hunger games asså. Ska surfa in på biblioteket på direkten o se om dom finns att låna. Så ska jag ge dom en chans.

LIENE

16 Nov 2011, 18:23

sv: hehe, min är så bara om jag är väldigt dålig på att blogga vissa dagar och är bättre vissa:)

caroline

16 Nov 2011, 18:52

Nej, jag tittade faktiskt inte på trailern. Brukar inte gilla att göra de då dom vanligtvis avslöjar på tok för mycket enligt min smak. Tar ju död på spänningen i filmerna :P



Hm, va du kan blogga om?! Vet ej. Det som hjärtat säger. Vill att det ska vara spontant :P

Hanna

16 Nov 2011, 18:59

Trailern är underbar!

Eric

16 Nov 2011, 19:02

Antar att det är lätt att sluta använda papper&penna till fördel för iphone&ipad när man väl skaffar sig möjlighet ;) har själv gått och blivit så eftertänksam att jag ska införskaffa en dagbok. Om det är av rent narcissitiska själ har jag inte kommit fram till än xD



/E.

lovisa

16 Nov 2011, 19:07

sv: ja men det gör det nog :)<3

lovisa

16 Nov 2011, 19:39

sv: ja denne funkar ju perfekt när man inte känner för att lägga så stora pengar på det :D

Felicia

16 Nov 2011, 19:42

Svar: Ja, superspännande! =) Hoppas på att mina streetstyle bilder dyker upp imorgon på look.st.nu! :D

Felicia

16 Nov 2011, 19:43

HUNGERSPELEN ♥ ♥ ♥

Liuza

16 Nov 2011, 20:41

hmm tror faktiskt du redan vet vad jag vill se mer av, inspirationscollage och din egen fotografi skulle va kul :)

ida

16 Nov 2011, 20:43

Jaa du eftersom jag helt klart vill att du ska fortsätta skriva får jag väl försöka komma med lite kreativa tips... Hmm.. Spontanitet, vad som händer i din vardag, lite kläder kanske (fast inte BAM modeblogg), fina fotografier... Haha jaa eller typ allt som du har olika kategorier om, tv serier, resor mm... Helt oklara tips, menmen skriv vad hjärtat brinner för :)

michelle

16 Nov 2011, 20:53

verkar spännande!

Barnens Hjältar

16 Nov 2011, 21:13

Jag är inte heller så förtjust i kylan men den är OK så länge solen skiner.

Anna

16 Nov 2011, 21:25

Jag gillar när du gör inlägg om kläder, eftersom att jag älskar din stil! gillar även när du skriver lite djupare inlägg med känslor! :)

Anna

16 Nov 2011, 21:26

Jag gillar när du gör inlägg om kläder, eftersom att jag älskar din stil! gillar även när du skriver lite djupare inlägg med känslor! :)

Barnens Hjältar

16 Nov 2011, 21:51

Tack, ja hon har nyss lärt sig ställa sig upp i sängen och så håller hon på att få tänder så hon gnager på den haha

Angelica

16 Nov 2011, 21:57

jäklar! den filmen måste jag fasen se!! :O



sv: Ja, det var det! Prova läsa den, den är väldigt bra :)

Felicia

16 Nov 2011, 22:26

Svar: Ohh ja =) ska bli kul!



Måste försöka läsa ut hungerspelen! :D :D hihi

Madde

16 Nov 2011, 22:48

Spännande! Jag vill see!!

Sophie

16 Nov 2011, 23:23

Det är så fint med vitt, men det får inte bli för stelt :)

Hanna

17 Nov 2011, 11:33

Ja, jag måste säga att allt i trailern känns så väldigt rätt. Man har ju alltid en bild i huvudet när man läst boken av hur det borde vara, och det är inte alltid som det blir lika bra sen som film. Men hittills... ja, det känns rätt. Så gud vad jag längtar!

Therese

17 Nov 2011, 12:07

Allt bra?

Rosita

17 Nov 2011, 14:58

Verkar ju sjukt bra! Måste läsa böckerna! :)

Elvira

17 Nov 2011, 15:15

Jag fick faktiskt gåshud när jag såg trailern. Och åh, vad glad jag blev när man äntligen kunde se ett klipp längre än på bara några sekunder (som det som släpptes i somras).

Ida

18 Nov 2011, 19:35

Vill verkligen se den, den här trailerna var verkligen bättre och mer lockande än den förra :)

♫♪ Sandra T

18 Nov 2011, 21:06

längtar!! :D

Hanna

23 Nov 2011, 10:16

Jag gillar också böckerna, men tycker att filmen ska kännas mycket mörkare, rått och liksom... mer absurd på nåt vis. För om man tänker på handlingen så är den ju det. Fast man ska ju förstås inte döma den helt än! Trailers brukar ju i slutändan säga väldigt lite om själva filmen :D

Dock lyckades de riktigt bra med rollbesättningen! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram