SEX CLOTHES POPULARITY WHATEVER


Clueless, foton: imdb

Godmorgon! Den där hemmakvällen igår förvandlades utan förvarning till en kväll på Andra Långgatan med vänner. Sådär lagom med några öl, lite skitsnack och utan huvudvärk när jag slog upp ögonen. Nu sitter jag invirad i mitt duntäcke, drogar Kent och äter lite banankaka som jag bakade igår. Hur gott som helst.

Den här söndagen kommer gå i lugnets tecken. Ska hämta ut ett paket, annars fortsätter jag nog att se ikapp mina serier. Ikväll kommer Anna hem igen, då blir det nostalgikväll med den helt fantastiska filmen Clueless. Det här är en film som jag såg i snitt en gång i veckan när jag gick på högstadiet. Jag kan replikerna, jag kan kläderna, jag älskar den. Här snackar vi kultfilm. Ni som inte har sett den borde absolut göra det. Den är grym!

20 kommentarer

Sophie

22 Apr 2012, 10:45

Då får du ta och komma tillbax till Thai!;)



Åhh! Clueless = äkta kult! Love it, härliga minnen kollade också på den mycket ofta..:)



Älskar också Laleh, hon inte bara sjunger som en gudinna hon verkar vara en så härlig person med!



Kram på dig!

Josephine

22 Apr 2012, 11:11

Sv; Tack :)

Jaa, de är verkligen svåra att hitta men man kan alltid leta på marknade för då har man stor chans att hitta en :D

Malin

22 Apr 2012, 11:16

sv: gud så härligt :)



Jag gillar också den där filmen! Det är en riktig feel-good-film :D

Art By Tina - Konst & Fashion

22 Apr 2012, 11:17

Haha jag var också helt clueless-besatt. Hade till och med en ordlista med ord som dom använde. Ex "The crimson wave" istället för mens.

Patrik

22 Apr 2012, 11:23

Sv. Jag har köpt en lins på hipstamatic som heter bettie XL så blir det så :P haha

madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

22 Apr 2012, 11:44

Ja ibland skall man hatur :-)

Tror inte jag sett clueless faktiskt :-)

Patrik

22 Apr 2012, 11:55

Sv. Tack så mycket :D

Jo det blir ju en del. Men så är det ju när man läser till tenta liksom... =(

Ewe

22 Apr 2012, 13:03

Åh jag älskar Clueless! :D Var ett tag sen jag såg den nu, kanske dags igen :P

Liuza

22 Apr 2012, 13:04

den gillade jag, men jag kan inte alla repliker haha

Emma Lannebrink

22 Apr 2012, 16:25

Hej! lust att följa varandra via bloglovin?

Kan passa på att skriva lite kort om vad min blogg handlar om.

Jag bloggar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen som försvåras för varje dag som går. Äter 13 mediciner varje dag som ska få mig att må bättre osv. Fråga gärna om du undrar något, svarar på allting!

kram

anna

22 Apr 2012, 16:57

den har jag missat, måste se den!

Sara

23 Apr 2012, 08:38

Den har jag helt missat, måste se den då :)

Anonym

23 Apr 2012, 10:45

oj va längesen man såg den!! :)



ja mina syskonbarn är såå söta o goa :) helt underbara.

film & serier blogg

23 Apr 2012, 18:20

Ja, den där filmen är alltid kul att se !

Sofia

23 Apr 2012, 20:12

Den var inte igår man såg men hjälp vad jag gillade den!

anna.

23 Apr 2012, 20:55

Jag tittade också hur mycket som helst på clueless när jag var typ 12. Fantastisk! Ser den fortfarande då och då.

Lojs

24 Apr 2012, 01:04

Sitter och fördriver tid i väntan på imovie så tittade in här. Alltid kul att läsa din blogg!

Lina S

24 Apr 2012, 22:19

Åh kan också hela filmen utantill typ haha..

NATALIE

25 Apr 2012, 08:41

Gu va länge sedan det var jag såg den filmen! Snacka om att man var avundsjuk på hennes garderob hahah :)

Helly

28 Apr 2012, 21:33

Åh bästa Clueless! Tack för påminnelsen, den måste ju ses snarast!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram