VI GÅR UT OCH BRINNER UPP I NATTEN


Foton: Oracle Fox

Vid det här laget vet ni nog att jag älskar söndagar och idag är inget undantag. Göteborg har bjudit på sol och 18 grader och jag har njutit som bara den. Satt i flera timmar på ett fik med min fina vän Clara. Åt lunch, snackade skit och planerade inför morgondagen. Sedan mötte jag upp Hanna för ett stenhårt träningspass i en stekande het sal. Herregud har fortfarande eftersvettningar, men det var jäkligt skönt.

Ikväll blir jag hemma i lägenheten. Har lite grejer att fixa och känner för lite egentid, det behövs ibland. Imorgon är det jobb följt av valborgsfirande med picknick, vin och en kväll på stadens gator. Blir fint det.

15 kommentarer

Liuza

29 Apr 2012, 18:34

låter som en grym söndag ju :)

Anna T

29 Apr 2012, 18:44

Låter härligt ^^ riktigt fint väder här i Uppsala med!

Annika

29 Apr 2012, 19:33

Härliga bilder! 18 grader lät inte fel och att sitta vid vattnet dessutom

Felicia

29 Apr 2012, 23:00

Sv: Åh tack så mycket, jag är väldigt nöjd med min design! :D

Fani

29 Apr 2012, 23:22

tack! ja gör det vet ja :)

härligt att du hade en bra söndag i solen :D själv var man instängd på jobbet och kämpade med pollen och massa gäster , inte så kul xp hehe.

puss !

Angelica

29 Apr 2012, 23:23

mysigt det låter!



sv: and it was! :)

Anonym

30 Apr 2012, 08:54

underbart att våren verkar komma! :)

anna

30 Apr 2012, 09:46

det lät som en bra söndag! hoppas valborg också blir det:)

Josefine

30 Apr 2012, 13:57

- Jasså! När jag var där hade de bara dyra tantkläder...fast mitt guldfisk minne kan ju minnas fel också xD

Rosita

30 Apr 2012, 15:48

Vad härligt det där lät Anna! Hoppas du får en bra valborg osv osv. :)

c

30 Apr 2012, 15:58

så mysigt! :)

Sofia

30 Apr 2012, 16:50

Åh ja Göteborg har äntligen förvandlats till för-sommar. Bästa att det fortsätter, jag ska ha semester om en månad. ;)



SV: Ja, precis. Jag bor i Johanneberg så jag brukar gå bort mot Almedal och gå över motorvägen och gå den där gatan upp (sankt sigfridsgatan?) till Sankt Sigfridsplan och vända upp mot Liseberg och runt. :) Perfekt runda på 4,5 km för en morgonpromenad. :)

film & serier blogg

30 Apr 2012, 20:09

underbart fina bilder !

SARAH CARLSTEN

01 May 2012, 18:09

Hur mår du nu efter valborg? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se :*

matilda

01 May 2012, 18:56

ååh vilken härlig dag det lät som. Och bilderna!



sv. Hahah yes. Men snart, snön borta, för nu är det ju maaj ;)(min bestämmelse om att vädret int kan välja längre när det kommit till den månaden, haha)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram