BESATTHET


Äntligen helg! Har precis kommit hem från att ha jobbat stängning på jobbet och slängde mig direkt i soffan framför min nya besatthet - Revenge. En sådan där TV-serie som man blir besatt av utan att riktigt veta varför. Handling: Ung tjej kommer tillbaka till sitt barndomshem med ny identitet med ett uppdrag att hämnas på alla som förstörde hennes familj genom att utlämna hennes pappa till FBI. Ungefär så. Jag gillar det. Det är kanske inte det bästa jag sett, men det är underhållande och stundtals förbannat spännande.

Någon mer som kollar?

30 kommentarer

Erica

17 Feb 2012, 22:17

Har inte sett den, men visst är det helt underbart med en bra serie lite då och då... <3

Victoria

18 Feb 2012, 08:02

åh, ja! en helt underbar serie!

Annika

18 Feb 2012, 11:38

Jag ser inte på just den serien men känner verkligen igen drama typen av serie. Skönt att se för man behöver lixom inte koncentrera sig på något annat

Art By Tina - Konst & Fashion

18 Feb 2012, 11:51

Har kikat på några avsnitt - men kan inte påstå att jag fastnat, tycker serier/filmer om hämnd är lite jobbigt och ångestframkallande.

Evelina

18 Feb 2012, 11:51

Nej, har inte sett programmet, men det verkar rätt okej iaf ;p

Emma says style, love & rock and roll.

18 Feb 2012, 13:20

nej men nu måste jag ju kolla!!!

ENDENISE

18 Feb 2012, 13:43

sv: tack :)

Carin

18 Feb 2012, 13:45

Love it!

Caroline

18 Feb 2012, 13:50

Underbart attvara tillbaka i thailandet igen! :) den serien lät ju spännande! :)

Fani

18 Feb 2012, 13:52

jaa, hittade massa fint på monkis rea, gick verkligen att fynda så det var najs :D

förstår att du vill hålla i pengarna till london, lätt värt ju ;) åh vill också! min kompis åker dit på onsdag nästa vecka and I'm so jelaous :| haha.

den serien har jag bara sett reklamen till, men man kanske borde spana in den då 8)

puss!

Victoria

18 Feb 2012, 14:32

okej, får kolla in chanel. tack för tipset! jag tycker att hudvårdsprodukter och smink (speciellt för ansiktet som foundation, ögonskugga/läppglans är jag inte lika petig med) är värt att lägga lite mer pengar på. jag har väldigt känslig hy och får lätt acne och rätt smink kan hjälpa till att förebygga har jag märkt.

jag har använt ID bareMinerals nu i ett och ett halvt år, det kostar ju också lite mer men samtidigt har jag inte behövt köpa foundation/concealer/rouge/puder på den tiden, så egentligen har jag sparat pengar och produkterna lär inte ta slut än på ett tag (fast jag har använt de varje dag sen jag började).

åh, vad tråkigt för din kompis. jag trodde verkligen att fit me serien skulle vara bra, men nästan ingen verkar nöjd. så synd :/

M A J A

18 Feb 2012, 14:47

Har inte sett serien men har hört att det är någon väldigt snygg kille med?;) hehe

kram

M A J A

18 Feb 2012, 14:55

sv; usch, serier utan ögongodis gillar jag inte!;) haha nej så illa är det faktiskt inte. Får väl ta en titt på den då så jag får se med egna ögon om det finns någon snygging eller inte! kram

Anonym

18 Feb 2012, 15:05

de senaste avsnittet e riktigt spännnande :)

Liuza

18 Feb 2012, 15:08

har faktiskt inte gett den en chans än, har hört att den är bra och spännande så de låter ju lovande :)

Anonym

18 Feb 2012, 15:18

15 avsnitt! man fattar inte hur hon vågar chansa så mkt, man blir ju skitnervös ibland att hon ska bi påkommen. haha



ja nu får ja lägga över bilderna innan ja ens stänger av datorn!

keela

18 Feb 2012, 16:27

Jag kikar på det med :) tycker inte heller det är det bästa man sett men ändå så fastnar man :D

anna

18 Feb 2012, 16:59

har inte sett den, men verkar ju bra! :)

Sanna

18 Feb 2012, 17:36

Aldrig sett de men verkar ju kanon:)

Linda

18 Feb 2012, 17:43

vill du höja statstiken? gå in på min blogg för ett super tips! :)

http://lindauknow.blogg.se/2012/february/vill-du-ha-fler-besokare.html

Johanna

18 Feb 2012, 17:55

Jag är också helt fast i den serien :) Fast jag kollar på tv:n, du verkar kolla på datorn, laddar du hem eller har du hittat nån bra sida att titta på?

ENDENISE

18 Feb 2012, 18:12

sV: Jag har testat laktosfritt men jag märkte ingen skillnad tyvärr :(

johanna <3 ♫♪

18 Feb 2012, 19:04

hej nu kan du ha chans att synas inför alla mina blogg läsare genom att vara med i dagens blogg.

jag väljer ut två vinnare på söndag kväll.

inga större krav behövs mer än en kommentar ''jag är med'' eller något liknande.

direkt länk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/february/bli-dagens-blogg.html#comment

;) <3

Linnéa

18 Feb 2012, 19:38

Härlig blogg! :) Allt bra?

Rosita

18 Feb 2012, 20:08

Jag tänkte börja se det när det började visas på tv här i Sverige men ah, alla säger att det är bra så får väl börja någon gång :)

film & serier blogg

18 Feb 2012, 21:50

jag tittar på den här serien och jag gillar den faktiskt - väldigt bra om jag ska vara ärlig !

Ida

19 Feb 2012, 01:19

Oh ja, jag ser det!Enda serien jag ser med mina föräldrar haha, mamam älskar det ^^

Kajsa

19 Feb 2012, 09:02

Jag älskar när man hittar en ny tv-serie. Men den där har jag inte sett..

Jennifer

19 Feb 2012, 17:29

Jag har laddat ner alla avsnitt som kommit ut änsålänge men inte börjat kolla, jag följer ju tokmånga... Kommer snart inte hinna med resten av livet mellan alla serier.



Tisdagar är fullproppade, allt går på måndagar ju! =)

Leiden

20 Feb 2012, 07:03

jag följer också revenge slaviskt.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram