KOMMANDE BIOBESÖK


Safe House / War Horse / Iron Lady / Hugo / the Hunger Games

Det finns så himla många filmer jag vill se just nu så det är tur vi har vår söndagsbio-tradition. Har gjort upp en liten plan på vad vi vill se. War Horse har jag otroligt höga förväntningar på, likaså Hugo. Och vet ni vad, nu är det bara en månad kvar till premiären av the Hunger Games! Jag har längtat som en tok i ett år nu och för var dag som går höjs mina förhoppningar. Lite skrämmande, men det känns som det ska mycket till för att jag ska bli besviken. Jag menar, böckerna är ju guld.

Har bara vaknat en gång inatt på grund av feberyrsel så känns som det är på väg åt rätt håll. Håller mig hemma idag också sedan får det vara nog. Klättrar ju på väggarna här hemma. Vad hittar ni på?

20 kommentarer

Sanna

21 Feb 2012, 10:16

Usch, hatar feber :(

Sanna Suomela

21 Feb 2012, 10:49

Hej! Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor!

Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

Kontaka mig : i min blogg eller maila mig!

Mail: [email protected]

Åsa

21 Feb 2012, 11:32

Så kul med en söndagsbiotradition! Skrev om War horse för några dagar sen, kommer ju böla ihjäl mig. Och hästen är rätt lik min egen dessutom, haha.



Sv: Ja jag gillar den. säga vad man vill om Blondinbella, men tidningen är bra och inspirerande med reportagen om unga drivna tjejer som startat eget i olika brancher och krönikor, mode och smått och gott. Jag gillar den :)

Lina

21 Feb 2012, 11:38

Nice :D

fia

21 Feb 2012, 11:40

fin blogg!

hoppas du får en bra dag:)

kram.

martina

21 Feb 2012, 12:16

ha en bra dag! :)

Sara

21 Feb 2012, 13:22

War Horse kollade jag på för några veckor sedan, fy farao vad tårarna sprutade.. Ta med dig näsdukar om du ska se den på bio :P Vill se de andra filmerna också :)

Caroline

21 Feb 2012, 16:02

Längtar också till hungerspelen... när släpps biljetterna o när är premiären? Jag har inte läst de andra böckerna än. De ligger på nattduksbordet.. men du vet, jag vill inte riktigt läsa dom. för då vet jag att dom inte tar slut. men börjar man läsa...så är dom snart borta... hemska tanke!

Clara

21 Feb 2012, 16:33

Sv: Jag blev så besviken, rent gråtmässigt. Hade ställt in mig på cryfest 2012 och bunkrat upp med pappersnäsdukar - but nothing. Stämningen infann sig inte för mig pga det dåliga skådespeleriet. Jag har inte läst boken på hur många år som helst så jag minns inte. Och även om den var viktig i boken känns den otydlig och onödig i filmen. Men visst, jag fattar att det var viktigt för henne. Jag tänker bara på mig själv, hehe. Tycker att hon hade kunnat heala tillsammans med den där lilla söta teaternörden jag ;) Det hade varit något det.



Oh, Hugo och Ironlady vill jag också se.

juliaandersson

21 Feb 2012, 17:15

Vilken fin och bra blogg du har!

Tips på någon annan bra film som är värld att se? :)

Kram Julia

Jeanette

21 Feb 2012, 17:51

Tack så mycket!



Jag håller också på att peppar inför Oscarsgalan! :)

Har lite filmer hemma som jag måste hinna se. Är super nyfiken på The Artist som jag tror kommer vara jätte bra. Eller du kanske inte tänkte på det i upplägget av filmer? The Help är suverän om du inte har sett den.

Fotograf Malin Johansson

21 Feb 2012, 18:31

Ååh tack så mycket! :)

film & serier blogg

21 Feb 2012, 19:09

Jag ser verkligen fram emot att se på the hunger games, den vekar vara så bra !

Anna

21 Feb 2012, 20:43

Jag såg Warhorse för några helger sedan, den var väldigt bra!! Extremely Loud & Incredibly Close är också bra :) Vet inte om den kommer på bio inom det snaraste i Sverige dock.

Anna T

21 Feb 2012, 21:22

Hugo peppar jag också men warhorse var sådär. Det är ju en barnfilm/familjefilm och på det sättet är den ju bra och framförallt söt och fin men sticker inte ut bland resten av de fantastiska filmerna som är oscarsnominerad för bästa film. Järnladyn gillade jag!

Petra

22 Feb 2012, 12:56

åh så mycket film att se!! Är så bio sugen men får aldrig tummen loss! :P

matilda

22 Feb 2012, 13:52

The hunger gaaaames!

Längtar gör jag verkligen :)



sv. Jaha haha, ja det är ju inte så ofta man ser en och samma person på flera olika bloggar x)



Okej, ja det är ju tyvärr det haha. Men får se hur det ser ut i melodifestivalen nästa vecka! Ska se då?

Sofia

22 Feb 2012, 20:16

Såg Safe House igår. Det var en riktig pang pang film kan man säga. Grymma skådespelare, lite långtråkig story tycker jag.

Ida

22 Feb 2012, 23:58

Känns som att jag inte varit på bio på evigheter! Vill se Hungerspelen men också 3D-uppdaterade Star Wars och Titanic när den blir av ^^



▼ Ja hoppas jag verkligen! Och förresten... du hade rätt... jag har fastnat i Big Brother nu. Krävdes inte många minuter in i första avsnittet haha.

Rebecca

23 Feb 2012, 10:09

Åh Hugo är så himla mysig!!! :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram