MISSION IMPOSSIBLE - GHOST PROTOCOL.


I min värld är söndagar lika med bio och igår fick jag äntligen se den fjärde Mission Impossible-filmen. Jag älskar de här filmerna och har sett de tre första x antal gånger. Egentligen är de jäkligt långt ifrån de andra filmerna jag har på min topplista men det är något med dem som gör att jag fastnar. Den här gav mig precis samma känsla, den kändes till och med lite starkare. Mer spänning, mer action, vassare dialoger och coolare stunts. Jag älskar att se Ethan Hunt klättra längs väggarna på världens högsta byggnad, jaga en av "the bad guys" på motorcykel genom en sandstorm och leka rysk soldat i jakt på livsviktig information. Filmen var förbannat snygg och vi båda satt som på nålar från början till slut. För att göra det enkelt - se den här! Och se den på bio, det blir liksom bättre då.

Ikväll hade jag träning på schemat men en skärande magsmärta satte käppar i hjulet, så nu blir det jag och soffan. Fan då, jag som var så taggad.

19 kommentarer

Sara

06 Feb 2012, 18:06

Vill se den eftersom de är i Dubai! :)

Caroline

06 Feb 2012, 18:19

Haha... tror dessvärre inte det blir några biobesök för mig det närmsta. Men jag ska ha den i åtanke i sådana fall ;)

Barnens Hjältar

06 Feb 2012, 18:49

Jag vill se den :-)

Hoppas du fått en bra start på veckan!

Liuza

06 Feb 2012, 19:29

oj så längesen jag såg mission impossible filmerna, classics!



sv: verkligen, älskar när vissa plagg har en drös av dragkedjor så tufft :)

Rosita

06 Feb 2012, 19:35

Haha, jag har inte sett någon av de där filmerna och den genren är väl inte en favorit heller. Är verkligen helt annorlunda när det kommer till film i jämförelse med musik, haha!

A

06 Feb 2012, 20:19

Åh, den ligger högst på "vill-se"-listan just nu.

Är inget större fan av action-filmer, men den här har jag bara hört massa bra om.

anna

06 Feb 2012, 20:48

åh den måste jag se då!

Sofia

06 Feb 2012, 21:04

Ska se den där imon. Är dock tveksam, är inte alls min typ av film. Men i våran lilla bioklubb får alla se vad dom vill så. haha. Jag kanske blir positivt överraskad. :)

Hanna - Mode, smycken och min vardag

06 Feb 2012, 22:31

Den låter riktigt bra. :-)

Anonym

07 Feb 2012, 08:44

wow - vi gillade samma film haha! ;) tycker oxå den var spännande!

caroline

07 Feb 2012, 11:50

Ja, ska jag se den så blir det på bio i såfall :)

Natalie Skogman

07 Feb 2012, 15:52

sv: Ojsan, det var dyrt men är det värt det också? ^^

Anna T

07 Feb 2012, 21:40

Najs! Har faktiskt inte sett en enda mission impossible film!

Petra

08 Feb 2012, 10:38

Låter som om jag får dra Ola med på bio! :)

chris

08 Feb 2012, 10:48

jag måste se till att se de filmerna!

Hanna

08 Feb 2012, 17:15

Sv: Den verkar ju jättespännande, en sån film man måste se på bio! :) Såg tinker tailor soldier spy för några veckor sedan men sambon tyckte den var så långsam så han somnade sista halvtimmen :P

Therese

09 Feb 2012, 08:26

Har nog knappt sett en enda av dem från början till slut. men kanske borde ge dem en chans :)

Elvira

12 Feb 2012, 21:14

Har en grej för Jeremy Renner, så jag måste absolut se den där filmen.

Jessica

16 Feb 2012, 08:55

Jag håller med, det här är den bästa av alla mission impossible-filmerna!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram