NOT ALL HEROES ARE SUPER


Vid det här laget har ni säkert koll på att söndagar = med bio. Mycket bra tradition det där. Idag blev det filmen Chronicle (trailer). Tre high school-ungdomar får plötsligt superkrafter som blir starkare för varje dag. Det handlar om vänskap, makt och utanförskap. Det handlar om kärlek, men framförallt handlar det om kontroll. En väldigt märklig och annorlunda film, men jag gillade den verkligen.

Nu är det jag som bänkar mig framför premiären av Big Brother. Fan, jag skulle ju inte se det i år men på något sätt kan jag inte motstå. Jag tror det är det här de kallar hatkärlek. Någon mer som tittar?

15 kommentarer

chris

19 Feb 2012, 22:17

finns så mkt att se på och den filmen lätt bra!

♫♪ Sandra T

19 Feb 2012, 22:19

åh har inte hunnit sett än men då har jag det att se fram emot ;)

Sara

19 Feb 2012, 22:23

Big Brother har jag aldrig sett.. :P

anna.

19 Feb 2012, 22:40

sv, AHH! klart att jag har sett! haha, hetaste grabben ever. (fjortiskär btw)

anna.

19 Feb 2012, 22:52

ja, han är himla stilig. gillade inte riktigt karaktären, men det är inte hans fel. blir alltid arg när någon får lov att tolerera någon annan (eller låta bli). nåväl. förresten. är vi i london samtidigt? jag är där 13-20 mars.

anna.

19 Feb 2012, 23:02

vad trevligt. jag ska bo hos jennifer (isolatedyouth.blogg.se). vi kanske ses på någon gata eller något. kan ju höras längre fram :)

Jennifer på Fashioncut

19 Feb 2012, 23:03

SV: Den har jag inte provat faktiskt, dock tycker jag inte om flytande foundation på morgonen, tar för lång tid ^^

Ida

19 Feb 2012, 23:28

Shit! Aldrig hört talas om filmen innan men den verkar vara riktigt bra! Min typ av film helt klart.



Btw har aldrig sett Big Brother faktiskt... Men är faktiskt lite sugen på att kolla in det, bara för att liksom. Om jag orkar x)

Ida

20 Feb 2012, 00:06

▲ Äh, jag brukar inte fastna lätt vid tv:n så att se ett BB-avsnitt skadar nog inte. Förvånadsvärt att jag faktiskt ens följer tre serier via tv

Ja faktiskt. Kul att du gillade det :)

Louise

20 Feb 2012, 00:14

SV: Haha vad kul att vi har samma slags kamera och bor i samma stad. :D

martina

20 Feb 2012, 00:18

haft en bra helg? :)

Anna T

20 Feb 2012, 06:15

Najs :D vill se den filmen! Och vill se big brother med ;D men ska se idag online för jag skulle upp så tidigt idag :).



sv: Tack ^^

Sara

20 Feb 2012, 07:52

sv: Haha, känns nästan som om jag kollar på det nu bara för att alla bloggar skriver om det! En gravid kvinna är tydligen med som har fyra veckor kvar till förlossningen och den där Hanna som har gjort massa knepiga videobloggar är också med har jag läst.. Nästan så jag faktiskt vill se nu ;)

Evelina

20 Feb 2012, 07:58

Nope, jag såg inte BB ;p Tycker inte att det är så bra faktiskt.

madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

20 Feb 2012, 22:58

Min dotter var och såg den i går :-)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram