[ÅRSKRÖNIKA 2011] SEPTEMBER.

September inleddes med att jag äntligen fick tummen ur och började spela Wordfeud.

Hade som mest 35 matcher samtidigt vilket kanske blev lite väl stressigt. Nu brukar jag "bara" ha ca 10 stycken. Så ja, jag är fortfarande beroende.

Hade en galet rolig utekväll med Hanna och en DJ som i stort sätt spelade vår skivsamling. Varenda låt. Åh älskar sådana kvällar. Ramlade i säng runt fem på morgonen hur nöjd som helst.

Avslutade det som var kvar av sommaren med årets bästa tradition - Håkan Hellström på Liseberg. Skrev:

Tårarna brände bakom ögonlocken i samma sekund som Det är så jag säger det strömmade ur högtalarna. Asfaltsmarken bokstavligt talat gungade under Känn ingen sorg för mig Göteborg och buropen efter textraden "Håkan du var bättre förr" var finare än finast. Det här var ett avslut på sommaren. Det här var den första riktiga höstnatten och den var galet vacker.

Och i samma sekund som vi tog de första stegen utanför Lisebergs stängsel kom hösten. På riktigt.

Började gardera mig med x antal mysiga tröjor att värma mig i. Här är en av favoriterna.

Hösten innebär även en hel drös av säsongspremiärer och som den sanna tv-serienörden jag är försökte jag organisera det här med hjälp av ett egetskrivet schema. Jag följer alldeles för många serier för mitt eget bästa.

Annars var september en ganska händelselös månad. Lyssnade mest på Patrick Wolf och skrattade högt till MTV's serie Awkward. Det sistnämnda gör jag fortfarande när jag får tillfälle.

16 kommentarer

chris

25 Jan 2012, 21:51

haha sött schema på tv serier;)

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

25 Jan 2012, 23:14

Wordfued... beroendeframkallande...

Liuza

25 Jan 2012, 23:34

ser ut som en bra månad :) din handstil är grymt fin!

Anonym

26 Jan 2012, 08:45

klockrena festbilder, såna blir man glad utav :)



tack!

Sara

26 Jan 2012, 11:27

Haha jäklar vad många Wordfeud matcher!! :D

Lavali - Skaraborgs största fotoblogg

26 Jan 2012, 11:50

Tassar förbi och lämnar spår efter mig idag också.

Hoppas du får en lika härligt vinterdag som jag :)



--------------

..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym & dieter::..

Victoria

26 Jan 2012, 17:34

gillar dessa bilder så mycket!

åh, awkward. bästa tidsfördrivet!

Sara

26 Jan 2012, 19:42

Gör det, sjukt bra! Grät som ett barn :P

Sofia

26 Jan 2012, 20:00

Haha säsong schemat är ju grymt! :D

pelle

26 Jan 2012, 21:08

Fan, ditt schema där är ju guld - över tv-veckan. senaste idag stog jag och tänkte "vänta nu, vad är det kan se på idag.... är det den serien som... nä, jag vet inte" :P

Elvira

26 Jan 2012, 21:18

Är lite sne på att det inte är nåt Glee eller New Girl denna vecka.

Liuza

26 Jan 2012, 21:28

sv: haha inte den snyggaste!

- Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

26 Jan 2012, 21:37

SV: Jaaa! man vill ju samtidigt inte behöva skriva ut sin pojkvän för tusen människor som knappt känner honom! Jag har valt att publicera mitt liv, dock inte han liksom :)

ida

26 Jan 2012, 22:11

haha den där bilden med dina serier har hjälpt mig hitta massa nytt att titta på! Dock är jag sämst att ladda ner en gång i veckan, så det blir istället en kort paus och sen laddar jag ner flera åt gången och sträcktittar.

Elvira

27 Jan 2012, 17:40

(sv) Har för mig att det är i slutet av mars.

Sadia

30 Jan 2012, 17:36

riktigt fin tröja!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram