HAPPY ENDINGS


När man är sjuk behöver man tidsfördriv. När man har lyckats ta sig ur feberyrandet vill säga. Här har ni mitt nuvarande - Happy Endings. En jäkligt rolig komediserie som känns lite som Friends möter New Girl möter How I met your mother. Ja lite som alla andra amerikanska sit-coms med andra ord, men jag gillar det. Det enda jobbiga är att spontana skrattanfall har en tendens att leda till rejäla hostattacker, men det kan det vara värt.

Imorgon tycker jag dock att det får vara nog. Då har jag varit sängliggandes i åtta dagar (!) och stannar jag hemma en enda dag till kommer jag på riktigt förlora förståndet. Försöker dock ignorera det faktum att jag kraxar som en kråka och att jag i mitt jobb använder rösten 99% av tiden. Äh det löser sig. Jag måste i alla fall få göra ett försök.

15 kommentarer

Sara

11 Mar 2012, 14:57

Åh, låter kul! :)

A

11 Mar 2012, 15:49

Hoppas du är tillräckligt frisk nu då, och att du får en fin vecka.

Anonym

11 Mar 2012, 16:36

ja man blir fasen tokig av o ligga inne så länge! hoppas det e bättre med ditt kraxande imån :)

Malin

11 Mar 2012, 17:24

Usch, tycker sa synd om dig. :( Trist nar man blir sjuk sadar lange. Hoppas verkligen att det vander ordentligt snart sa att du far piggna pa dig igen.



Later som en bra serie, jag maste kolla in den tror jag! Alskar New Girl.

film & serier blogg

11 Mar 2012, 17:36

Har inte riktigt fastnat för den där serien ännu, men det kommer nog - den verkar vara rätt så bra !

Malin

11 Mar 2012, 18:14

Sv: tycker absolut att du ska ata pa Jamie's nar du kommer hit! Finns pa lite olika stallen, borde finnas en lista pa hemsidan. :)

matilda

11 Mar 2012, 18:39

Tycker synd om dig, nu är det ju dags att bli frisk!

Men kul att du hittat en bra serie där :D

Sassäh

11 Mar 2012, 19:50

Godkväll kära du! :) Hoppas du har en underbar kväll. Lust att eventuellt göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

Sofia

11 Mar 2012, 20:08

Åh håller tummarna att du mår ytterligare bättre imorgon så du tar dig igenom en morgondag. :)

Liuza

11 Mar 2012, 20:32

den har jag inte hört mycket om, men din beskrivning låter lovande :)

Jennie

11 Mar 2012, 22:24

får ta o kolla på den serien då :D

Ida

11 Mar 2012, 22:54

Låter lovande! Jag älskar HIMYM! :)

anna

12 Mar 2012, 08:17

låter sevärt!



ajdå, hoppas du blir frisk snart :)

Elena

12 Mar 2012, 10:57

Usch, inge kul! Nu har lyckas bli sjuk också. ):

Fani

12 Mar 2012, 23:57

how i met your mother älskar jag så det lät som en serie i min smak :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram