10 THINGS I LIKE ABOUT NOVEMBER

1. Att ha mysiga filmkvällar. Helst med sådana där underbara kärleksfilmer som man aldrig tröttnar på, så som 500 days of summer, Love Actually eller the Notebook.
2. Att vira in sig i lite för stora stickade halsdukar, lite för stora stickade tröjor och lite för stora stickade mössor.
3. Att överdosera doftljus. Favoriterna - IKEA:s vaniljdoft eller Voluspas "Suede Blanc".
4. Att få tid att upptäcka nya favoritböcker.
5. Att få tillbringa en hel dag i sängen invirad i duntäcket och favoritserien på datorn.
6. Att få smygstarta julen med Starbucks tomtelatte, pepparkaksmuffins och säsongens glöggsmak.
7. Att stanna inne en hel kväll med favoritmusiken strömmandes ur högtalarna.
8. Att måla naglarna i sådana där mörka härliga färger istället för sommarens alla pasteller.
9. Att gå igenom en stad upptänd av en massa julbelysning.
10. Att dricka mängder av varm choklad med extra mycket grädde och extra mycket marshmallows.

25 kommentarer

Sofia

31 Oct 2012, 19:48

Åh! Underbara bilder. :D Ser man november från den vinkeln så ser jag fram emot det. :)

Svar: Det gäller att se på det positivt :)
anna

jennifer

31 Oct 2012, 20:08

åh älskar den här listan! å håller med dig till 100% :) FAST du missar den bästa filmen: the holiday ;)

Svar: Haha det där har vi gått igenom innan Jennifer ;)
anna

jennifer

31 Oct 2012, 20:08

åh älskar den här listan! å håller med dig till 100% :) FAST du missar den bästa filmen: the holiday ;)

julia

31 Oct 2012, 20:23

vilken bra lista du fått till, det där är precis det jag gillar med november :)!

Svar: Tack! Det gäller att ta tillvara på de bra grejerna:)
anna

jenny

31 Oct 2012, 20:32

Underbar inspo!
Receptet på bars lite längre ner måste jag testa :)

Svar: Ja gör det, de blev supergoda! :)
anna

Anna T - Nörd & Filmskapare

31 Oct 2012, 20:55

Ååååh underbar lista! En sån måste jag också göra!

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

31 Oct 2012, 21:30

vaniljljusen är ju de bästa!

Svar: Eller hur, älskar dem! Billiga också :)
anna

Marie

31 Oct 2012, 22:58

Jag gillar inte november men får se om jag kan änvända mig av nåt där :)
Inte mitt favvopass heller men värt att testa några ggr till, har ordentligt med träningsvärk idag .

Karin O

01 Nov 2012, 01:55

Tack för lite mysfaktor!

Svar: Varsågod ;) November är en mysig månad ändå!
anna

Maria - mamma till Liam ☆

01 Nov 2012, 07:46

underbara foton :)

Carro

01 Nov 2012, 08:04

November låter inte så jävla illa när du framställer det såhär :P Gillade hela inlägget och bilderna. Låg nå mysigt och charmigt över det!

Svar: Tack så jättemkt :)
anna

snie.blogg.se

01 Nov 2012, 08:39

ohhhh va mysigt collage!!!

ohhhhh du som vet att jag gillar primark HAHA. majsan kommer bli happy ;) dit måste vi! måste skriva ner detta, så vi har koll när vi kommer dit. är det några mer sevärdigheter vi ska kika på?? fasen va koll du har, detta var ju perfa! :)

Mamma Wild ❤

01 Nov 2012, 10:00

underbara bilder :}

Emma Lannebrink

01 Nov 2012, 10:48

Du har fortfarande chansen att ställa frågor i min frågestund och få en synlig länkning! Den avslutas idag, ikväll någon gång men vet inte exakt när.
Hoppas du kikar in, kram!

Sara

01 Nov 2012, 12:42

Nr 10 på din lista är mitt beroende nuförtiden! Dricker det hela tiden ^^

Hanna

01 Nov 2012, 12:47

Åh, blev faktiskt novemberpepp nu, vi måste fika starbucks-tomte-latte!

Svar: Ja men lätt att vi måste! Nu har vi ju faktiskt chansen utan att åka till New York eller London liksom ;)
anna

Clara

01 Nov 2012, 16:12

Sv: Hihi, det finns ju en chans att vi springer in i varandra innan den 8 juni 2013 ;P Får vi ju hoppas! Jag tycker vi gör en dag av det, med förpepp all inclusive.

Emma says

01 Nov 2012, 16:47

Ska ta till mig dina tio saker eftersom att det är saker jag också brukar gilla i november, särskilt när höstdeppen bara faller över en. Lättare när det snöar dock - men som nu, regn regn regn regn.. Näe måste genast gå och tända ett doftljus :D

Svar: Eller hur, det här jäkla regnet gör mig ju tokig! Men det finns faktiskt mkt fint med november :)
anna

Meg

01 Nov 2012, 17:10

Den där listan får ju november att verka ganska bra ändå! ;)

Liuza

01 Nov 2012, 19:53

åh vilket härligt inlägg och fina bilder :)

Wombo

01 Nov 2012, 21:47

Snygg som vanligt! bloggbesokare.se

Pipan

02 Nov 2012, 09:05

Kan inte du ha frågestund någon gång? bloggbesokare.se

Linnea

02 Nov 2012, 16:57

Åh jag älskar alla dom sakerna också! Plus att jag fyller år den 12:e :)))))))))))

Fani

03 Nov 2012, 02:20

åh nu vart jag på sådär riktigt mys-humör haha 8) du prickade in listan väldigt bra där måste jag säga ;) och vilket fint kollage!

Svar: Tack så jättemkt! :)
anna

Cissi

09 Nov 2012, 10:12

November kanske inte är en tråkig månad ändå när man läst detta ;)

Svar: Ja det gäller att man ser det positiva :)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram