THINGS I LIKE MONDAY

Älskar sådana här töntiga inspirationsbilder från #fitspo. Motiverar mig varenda gång / Emma Stone + Andrew Garfield i the Amazing Spiderman / Roadtrips / Kombinationen Wildfox + Leila (en av mina favoriter från American Next Top Model) / Resor
 
Jag börjar bli trött på att hela tiden be om ursäkt för dåligt bloggande, men så här ligger det till. Mina dagar ser för tillfället i princip exakt likadana ut. Klockan ringer runt 06, sticker iväg på ett 30-minuters konditionspass på löpbandet, sen jobb, jobb, jobb följt av ännu ett träningspass. Därefter är jag så död att jag knappt orkar fixa mig något att äta och i stort sätt varje dag däckar jag innan klockan slagit 22. Jag mår förbannat bra av de här rutinerna, men börjar även känna att nu måste det hända något nytt.
 
Som tur är har jag hela tre resor inplanerade under nästa månad. Om tre dagar blir det ett besök i Köpenhamn, om 18 dagar åker vi till Budapest och om 30 dagar får jag återigen besöka mitt älskade London. Därefter är det sommar och det gör mig så otroligt glad. Under tiden får vi se hur mycket jag uppdaterar här inne. Det är sådant vi märker helt enkelt. Vi säger så här, jag bloggar när jag har något att säga/visa upp. Deal? 

15 kommentarer

Filippa Wallin

29 Apr 2013, 21:42

Härligt! Man blir så glad! Kram kram!

Karin O

30 Apr 2013, 06:58

Härligt pepp! Det där med bloggtiden kommer ju och går...

Pelle

30 Apr 2013, 08:09

Jösses - tre resor på en månad?! Don't you die on us ;)

Svar: Ja nu jävlar ska jag leva i lyx! Förutom de dagarna jag är hemma för då blir det snååååålt ;)
anna

snie.blogg.se

30 Apr 2013, 08:37

oh va roligt med alla resor!!!

caroline

30 Apr 2013, 16:30

Underbara bilder ju :D

Liuza

30 Apr 2013, 19:13

de är ju ändå alltid kul att ha resor att se fram emot :) hoppas dock du har lite kul nu i vardagen också!

sv: jag med! hoppas det, tack :)

Sofia

30 Apr 2013, 20:17

Men jäklar vad grym du är som kör dubbla träningspass. Men var försiktig bara och lyssna på kroppen när den behöver vila. :) Nu välkomnar vi maj med öppna armar! :)

Svar: Jag börjar bli bättre på det där att lyssna på kroppen men det är svårt när man ställt in sig på ett pass och så känner man att man kanske borde andas ett tag och bara låta musklerna vara. Men I'm getting there! :)
anna

Maja

01 May 2013, 17:57

Är inne i liknande rutiner. Skriver uppsats, tränar och skriver uppsats..Inte så mycket bloggmaterial där heller tyvärr.. kanske det blir uppsving efter examen. :)
Och kul att du ska till Köpenhamn i helgen, det ska jag med! :)
Ha en fin helg!

Meg

01 May 2013, 18:18

känner igen mig i dina rutiner haha... efter allt det där orkar man knappast snickra ihop ett blogginlägg!

film & serier bloggen

01 May 2013, 20:27

Jag gillar dina bilder ! :)

NATALIE

02 May 2013, 19:33

Deal! :)
Då jag också kom fram till att det duger gott och väl med att blogga då jag har något jag vill blogga om började det kännas så mycket roligare! Varför ska man egentligen känna press?

Svar: Jag kom också till den insikten, allt blir ju så himla mkt roligare utan den där pressen :)
anna

Sara - Hold on be strong

03 May 2013, 18:31

Härliga bilder!!
sv: åh men visst :D
kram

Maria - mamma till Liam ☆

05 May 2013, 12:19

åh gillar verkligen näst sista bilden! :)

sv; ja helt sjukt att det ska kosta så mycket

anna

05 May 2013, 13:44

härligt med bra rutiner!

Sara Ekman

06 May 2013, 21:52

Åh så kul med massor av resor att se fram emot! :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram