YOU'RE FROM THE 70'S BUT I'M A 90'S BITCH

source

Min energi är äntligen tillbaka. Åh som jag har saknat dig! Förra veckan spenderades i någon slags depression helt utan anledning. Helt orkeslös och utan vilja och motivation till att göra något alls. Nu känner jag äntligen igen mig själv igen. Efter en veckas träningsuppehåll körde jag ett pass på crosstrainern och när svetten rann längs ryggraden och endorfinkickarna tog över kroppen kändes allt plötsligt så där enkelt igen. Jag älskar det.
 
Nu kör jag ett gammalt lyckopiller ur högtalarna, bokar tågbiljetter till Köpenhamn och överröser mig själv med inspiration på we heart it. Imorgon blir det tillbaka till gymmet för ett intervallpass på spinningcykeln. Känns bra att vara tillbaka igen.

22 kommentarer

Sofia

29 Jan 2013, 22:14

Åh härligt! Välkommen tillbaka. :)

Linnea

29 Jan 2013, 23:38

yey! heja!

Karin O

30 Jan 2013, 01:05

Ja, träning blir man glad av:)

angelica

30 Jan 2013, 07:42

Väldigt fin blogg! :D Ha en jättebra onsdag!

Hanna Karlsson

30 Jan 2013, 08:28

Vad skönt att du har energi igen!

snie.blogg.se

30 Jan 2013, 08:29

tusan va skönt. jag har en spärr eller nåt. tar mig fasen inte till gymmet. VART ÄR MIN MOTIVATION! åh suck haha.
vad ska du göra i Köpenhamn? Det e en härlig stad :)

Svar: Det är bara att tvinga dig dit första gången sen släpper det, lovar :) Ska dit med min mamma, hon ger mig det som födelsedagspresent så ska bli mysigt!
anna

Maria - mamma till Liam ☆

30 Jan 2013, 08:37

vilka härliga foton! speciellt den andra :)

Anita

30 Jan 2013, 09:02

Åh. Skönt att du fått tillbaka energin, kram!

caroline

30 Jan 2013, 11:23

Härligt att höra! :D GRYMT!

Marie

30 Jan 2013, 11:39

Idag är det bättre så nu kanske den försvinner helt snart. skönt att komma igång med träningen igen!!

amanda eveline

30 Jan 2013, 14:55

åhh underbara bilder! och ja, man blir så glad av att träna! är man depp så är det absolut bästa tipset!

Sarah

30 Jan 2013, 16:24

Va skönt att du mår bättre igen :)
Fint kollage :)

film & serier bloggen

30 Jan 2013, 19:26

Vilka härligt fina bilder !

Fani

30 Jan 2013, 21:36

det är min favvisbit ur den låten, haha ;) så bäst!
bra att du återfått energi :) här var det likadant, kände mej också deppig och nere förra veckan och vet fler som gjorde det, så kanske något som har med vädret eller något att göra, man vet ju aldrig. skönt att vara back on track igen iaf och duktig du är som tränar! ska faktiskt pröva på ett träningspass imorrn :) ett gym här i stan där man får provträna en vecka helt gratis!

Rosita

30 Jan 2013, 21:55

Åh, vad kul med Köpenhamn! Har själv funderar på att åka dit i vår eller så. och fin ny design! Pelle har skött sitt jobb bra ser jag. ;)

Svar: Ja han kan sitt jobb ;) haha
anna

Liuza

30 Jan 2013, 22:13

skönt att va igång igen, älskar när man verkligen kör på :D

sv: haha januari är en födelsedagsfylld månad för mig :p

mataduvor.blogg.se

01 Feb 2013, 12:25

Åh det där lyckopillret är aldrig fel! :D + Köpenhamn! fasen va mysigt!

Så mycket har hänt på bloggen din! jätte fint :) har varit borta ett litet tag från blogsvären, men tack fö r kommentaren! :) kram på dig1

Svar: Tack så mycket! Tyckte det behövdes lite nytt :)
anna

anna

01 Feb 2013, 15:25

skönt att vara tillbaka! :)

Anna T - Nörd & Filmskapare

01 Feb 2013, 16:42

Underbart :D! Go you!
Och ha en underbar helg :D

Karin O

03 Feb 2013, 13:26

HÄRLIGT! Och peppande bilder

Svar: Tack! Kan behövas ibland när motivationen brister :)
anna

snie.blogg.se

05 Feb 2013, 08:47

åh så mysig födelsedagspresent du får av din mamma då! :)
o jag drog mig till gymmet iaf 2 dar förra veckan, så e lite mer på g ;)

Linn Bank

11 Feb 2013, 17:23

Vad bra det låter som att du mår!! Hääärligt! Blev helt plötsligt väldigt träningssugen när jag läste detta! you go girl!!!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram