GLAD PÅSK

Godmorgon! Sitter med en kopp te i handen och ett lyckopiller ur högtalarna och ska alldeles strax promenera bort till jobbet. Sista dagen innan en fyra dagars ledighet, så underbart. Planen är att ha fyra sådana där riktigt härliga dagar. Jag ska:
 
  • ge mig själv sovmorgon mer än en gång
  • dricka färgglada paraplydrinkar
  • dansa till tidig morgon till det här, det här och det här
  • äta påskmiddagar med familjen och med mina fina vänner
  • ha OC-maraton (för hundrade gången)
  • spendera några timmar på gymmet och ute i Skatås när solen skiner
  • äta söndagsfrukost nere på stan
  • bara andas och vara
Hur ser era påskplaner ut?

16 kommentarer

Karin O

28 Mar 2013, 07:05

Låter underbart!:) Ska njuta av påsk-Sverige:)

natalie

28 Mar 2013, 08:16

sv: håller med till hundra!

snie.blogg.se

28 Mar 2013, 08:49

låter härligt och jag älskar tulpaner. såå fint!!

Carro

28 Mar 2013, 09:36

Låter som du kommer att ha en riktigt go påsk. Så glad påsk på dig. Glöm inte köpa hem en massa godis så att du kan bjuda alla små häxor som knackar på dörren ;P

NATALIE

28 Mar 2013, 10:10

Glad påsk Anna! Det låter som bra planer :D
Själv ska jag mest, förhoppningsvis, ta det lugnt och njuta av vädret i en slalombacke :D men en Ikea tripp är också planerad :)

matilda hammar

28 Mar 2013, 10:30

sv: de är för att jag vill svara på alla innan jag godkänner dem :) har hamnat efter, och måste komma ikapp haha. så ska ta och fixa de så jag kan godkänna allt direkt liksom :)

Sofia

28 Mar 2013, 10:48

Låter perfekt. Jag spenderar Påsken i London, fast jag vet att du vet det vid det här laget. haha.

Liuza

28 Mar 2013, 15:07

låter som en perfekt påsk helg :) själv har jag två middagsbjudningar och en massa tentaplugg inför onsdag, tummen upp haha!

sv: verkligen, kan inte sluta le. ÄNTLIGEN är våren här :D

anna

28 Mar 2013, 18:28

det låter härligt! glad påsk :)

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

28 Mar 2013, 21:57

Men du, alla de där planerna låter ju helt fabolous! Tror jag ska ta och se om O.C. snart!
Under påsk ska jag jobba och fylla år :)

Svar: Man kan s eom OC hur många ggr som helst! Tröttnar aldrig :)
anna

Meg

29 Mar 2013, 10:20

LÅter som att du kommer få en förträfflig påsk!

film & serier bloggen

29 Mar 2013, 19:17

glad påsk!

Maria - mamma till Liam ☆

30 Mar 2013, 08:01

glad påsk! :)

snie.blogg.se

02 Apr 2013, 08:49

gick inte o kommentera förra inlägget.. jag har inte haft problem med blogg.se på länge!
drinken såg smarrig ut o lät som en bra helg!!

ja det kom ju en vända snö för en vecka sedan.. nu ligger de lite kvar där solen inte kommit åt o smälta snön. JAG VILL HA VÅR!!

Tea

02 Apr 2013, 15:51

Helt underbart fin bild alltså!! :)

caroline

02 Apr 2013, 20:43

Gick inte att kommentera senaste inlägget för mig, men hur som helt verkar din påsk varit hur grym som helst :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram