JAG GÅR INTE ISÄR NÄR JAG GÅR MED DIG

24 juli kommer den film jag längtat som en dåre efter. Känn ingen sorg. Häromdagen släpptes trailern och jag blir så där nostalgisk och pirrig i magen varje gång jag ser den. En film fylld av Håkan Hellströms musik och delvis livshistoria. Åh låt tiden gå fort nu.
 
Idag är jag för övrigt så där härligt utvilad och harmonisk. Inte riktigt det jag var igår kväll. Åt tacos hemma hos min syster och systerson och däckade hemma i soffan redan klockan åtta. Helt galet var slutkörd jag var. Nu har jag sovit tretton timmar och känner mig som en människa igen. Ska spendera dagen med att städa lägenheten och förbereda lite inför ikväll. Då kör vi fest hemma hos mig med en massa god mat, vin och finalen i Melodifestivalen. Heja Anton och Ulrik!
 
Vad har ni för lördagsplaner?

7 kommentarer

angelica

09 Mar 2013, 12:48

Såg trailern igår! kan knappt vänta!

Mysigt degt låter :)

Liuza

09 Mar 2013, 14:07

hoppas anton kammar hem de! låter som en mysig kväll :)

Maria - mamma till Liam ☆

10 Mar 2013, 08:00

den filmen kommer jag vilja se :)

anna

10 Mar 2013, 09:51

åh, ser också fram emot den filmen!

Sofia

10 Mar 2013, 11:03

Oh har inte sett trailern innan. Spännande juh! :D

Sara Ekman

10 Mar 2013, 20:00

Den måste jag se!! :)

Rosita

10 Mar 2013, 21:35

Blev inte jättepeppad på att se filmen efter trailern MEN det är ju 1) Adam Lundgren 2) Håkans musik och liv 3) svensk film, så det måste ju bli bra! :)

Svar: Inte!? Jag blir helt nostalgisk bara av att se trailern haha
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram