WE COULD BE THE GREATEST TEAM THAT THE WORLD HAS EVER SEEN

Jag blir så jäkla nostalgisk varje gång jag ser One Directions nya video. Hur många gånger har jag sett den undrar ni? För många för att kunna hålla räkningen, och förmodligen även för många för mitt eget bästa eftersom jag i stort sätt börjar lipa varje gång. Inte okej känner jag haha! Men det är så mycket minnen från den tiden när de faktiskt var fem. På ett sätt saknar jag det. Eller jag ska inte ljuga, på väldigt många sätt saknar jag det. Det är inte samma sak längre, även om de fyra som är kvar är helt fantastiska. Den femte råkade ju självklart i mina ögon även vara den bästa.
 
Idag är jag äntligen ledig efter x antal dagars jobb i sträck. Är helt slut i hela min kropp efter gårdagens spinningpass och det verkar näst intill blåsa storm ute så jag tror jag stannar här under täcket idag med lite serier, några koppar te och choklad.

9 kommentarer

Linn Strömberg

28 Jan 2016, 09:11

Sjukt bra!

shazi

28 Jan 2016, 10:05

aww, saknar dem

Fanny

28 Jan 2016, 10:16

ÅÅh vad jag älskar såna här videos. Jag förstår att du blir känslosam. Om man älskar ett band brukar man bli det. :D

Netti Starby

28 Jan 2016, 11:16

Åh den där måste jag kolla på och vad härligt med en ledig dag! Kram

Lovisa

28 Jan 2016, 12:44

Så sjukt fin blogg!

Sara Ekman

28 Jan 2016, 14:32

Så grymt! :)

N

28 Jan 2016, 15:22

Nu har jag tävling på bloggen i samarbete med caseapp, om du vill vinna ett egendesignat skal är det bara att kika in! :)

ISABELLA

28 Jan 2016, 15:54

den är så fin!!

Flisan

28 Jan 2016, 17:15

Så jäkla bra!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram