[ÅRSKRÖNIKA] APRIL 2010.


April 2010 försvann äntligen snön som täckt hela Göteborg i fyra månaders tid. Detta firades med scones-brunch och uteserverings-premiär med Lisa. Kallt som fan var det dock vill jag minnas. Efter tre väldigt lugna månader på festfronten blev det en hel del vilda utgångar. Det såg bland annat ut så här:

Mest minns jag utgången på påskafton som slutade på en efterfest i Vasastan. Fy i helvete vilken kul kväll/natt det var!

Förutom att spendera nätterna på Göteborgs klubbar myste jag en hel del med min kära systerson. Fem månader hade han gått och blivit. Helt sjukt.

Musikmässigt var det en hel del Mumford & Sons, Familjen och Jamie T, men mest av allt den här mannen - Oskar Linnros. Hade än så länge bara en låt att köra på repeat men suktade som en tok efter debutskivan. Det dröjde dock två månader innan den kom ut i butikerna. En stor del av månaden spenderades i ett stort orosmoln över en kommande förlängning på jobbet. Skrev:

Det känns lite som man är med i en idoluttagning där en jury ständigt bevakar varje rörelse man gör. Samtalssnitt jämförs, paniksäljet pågår och gud nåde den som skulle råka försova sig.

Haha det var helt sinnessjukt. Men vi fick alla förlängningar och vi är alla kvar idag, så med svaret i hand var oron helt i onödan.

Månaden slutade med att jag äntligen fick tummen ur och fixade mig en iPhone. Ett grymt klokt val såhär i efterhand. Firade även valborg i kollektivet i Örgryte med alla vännerna och inledde maj månad med en rejäl efterfest. Härligt det.

17 kommentarer

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

21 Dec 2010, 08:24

Vad ska du göra på julafton?

Idag är det bara 2 dagar kvar (om man inte

räknar idag och julafton.). Är alla julkalppar

inslaggna än?



Kram <3

sara

21 Dec 2010, 08:38

härliga bilder! ser ut som en vild kväll/natt för din kompis har plåster på fingrarna? ;) hehe



tack! :))

Sara

21 Dec 2010, 11:07

Och jag har fortfarande inte köpt någon iPhone...

ida

21 Dec 2010, 11:09

nämen, jobbar du så mkt ? trivs du ? :) hur är skolplanerna? tar vi examen samtidigt tros? haha!

pelle

21 Dec 2010, 12:25

HHAHAHAHA, bild tre - vad händer där?!

Angelica

21 Dec 2010, 12:29

sv: Det är dom! Sjukt sköna! :D



Vill ha en iphone.. så platta och fina... haha

Melina

21 Dec 2010, 13:45

massa härliga foton :D

jennifer

21 Dec 2010, 16:38

Jag är klar med alla klappar nu jag med, så himla underbart :D



Hur är det med Anna idag då? Kram

Jennifer

21 Dec 2010, 16:38

Jag är klar med alla klappar nu jag med, så himla underbart :D



Hur är det med Anna idag då? Kram

Karin

21 Dec 2010, 17:19

haha ja skönt slippa det bekymret:p

Hanna

21 Dec 2010, 18:39

Härliga foton som vanligt, älskar att titta in här :)



Svar: Jag får nog ta och börja kolla på Veronica Mars helt enkelt :) Perfekt att ha nån ny serie att titta på under jullovet!

sara

21 Dec 2010, 18:44

de blir sån julstämning med gran :) mys!



jag har börjat kolla på veronica mars! kom ett halvt avsnitt sen somnade jag..ska prova idag igen! verkar lovande :)

marie

21 Dec 2010, 19:03

härliga bilder i vanlig ordning.

fick du iväg packningen ordentligtn nu då :)

Sara

21 Dec 2010, 19:21

Nu låter jag ju som 80 år och stenåldersmänniska, men iPhone verkar så komplicerat :P

Liuza

21 Dec 2010, 23:16

ser ut som en bra månad :) gillar första bilden!

Lisa

22 Dec 2010, 01:33

fint!

Åsa

22 Dec 2010, 16:22

Min iphone är typ min bästa vän, haha. Noterade att du hade en blogg.se-app. Var hittar man den egentligen? Jag har typ letat mig fördärvad. Nästan i alla fall. ;)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram