MITT NAMN ÄR MYCKET OCH JAG VILL HA MER.


Oskar Linnros. Storan augusti 2010. Foto: Jag, Nikon D5000

Förra gången jag såg honom var det näst intill trettio grader varmt och stekande sol. Det var dagen innan Way out West körde igång och det känns som en hel evighet sedan. Nu är det närmare tio minusgrader och istället för Storans utomhusscen blir det en mörk klubbspelning på Trädgårn. Inte helt fel det heller visserligen. Den här gången lämnar jag dock systemkameran hemma. Mina upplevelser kring klubb-/arenaspelningar och systemkameror är inte vad jag skulle säga bra. Sist fick jag i panik ta en taxi bort till syster för att snabbt slänga in kameran och hinna tillbaka några sekunder innan konserten började. Tänkte försöka undvika det ikväll.

Förresten, det är ju helt sjukligt kallt. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Men vad gör man om man inte har bra kläder för den här kylan då? Får väl dra på mig fem par tights, raggsockar och pälsmössa. Usch.

16 kommentarer

Sara

30 Nov 2010, 17:44

Ja det är ju helt galet vad gallt det är nu!!

jennifer

30 Nov 2010, 18:29

håller med om att det är lite FÖR kallt för att vara november månad..

ERIKA

30 Nov 2010, 18:52

Det ÄR verkligen sjukt kallt, femton minus hos mig!! Galet!

Bea

30 Nov 2010, 19:19

Åååh, vad najs! Hoppas att du får det riktigt kul! ;D

Angelica

30 Nov 2010, 19:28

as fina bilder! håller med om det där med kameror på konserter och sådant, dock har jag ingen system, tycker nästan att det ibland är jobbigt med helt vanlig digitalkamera... fast det beror ju på vart man står någonstans.

Melina

30 Nov 2010, 19:53

så fina bilder,love!

Ninni

30 Nov 2010, 20:12

Hej!

Btw, snygg och härlig blogg :)

Jag undrar lite hur du har gått till väga när du har gjort din så kallade "hunk-vägg"?

Hittade du bilderna på Internet o skickade dem till en fotofirma, eller hur gjorde du?

Tänkte göra någe liknande.

Kram

SOFIE - Följ med mina äventyr!

30 Nov 2010, 20:14

Hellu! Hoppas allt är toppen:) Kika gärna in min reseblogg!



Kram Sofie

marie

30 Nov 2010, 20:36

härligt med oskar! har han hunnit fatta nu då att ni ska gifta er :)



ja visst är det kallt nu, men vi har ju ännu kallare här i norr, trots mycket kläder var jag iskall när jag kom hem.

Anonym

30 Nov 2010, 21:41

och jag som tyckte att mitt hår blivit längre!! inte klippt mig haha ;) men tack ska du ha! :D

Liuza

30 Nov 2010, 21:59

håller med, har jättesvårt att klä mig enligt vädret ibland.. de är ju så kallt!

Rosita

30 Nov 2010, 22:02

Ahh, känner igen det där sista alltför väl.

Här är det konstant -25 och jag sover i underställ och tjocksockar. Haha! Inte okej.

Lisa

30 Nov 2010, 23:11

oskar linnros mys!

Tobias

30 Nov 2010, 23:35

Fy fan, det finns fan dåligt väder! Hatar detta hemska väder, haha

pelle

01 Dec 2010, 13:24

Kallt? Pff, det är bara förnamnet (skrev "förhuden" först). 27 minus i natt när jag åkte hem. HUVVA!

Elvira

01 Dec 2010, 16:05

Älskar klubbspelningar! Och här i Norrköping är det hemskt kallt med. Jag brukar inte tycka om att klaga på något så skiftande som vädret, men det här är lite för kallt för mig.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram