AVANNA PUNKT SE.


Åh vad jag älskar att komma hem till ett paket som väntar på dörrmattan. Äntligen fick jag tummen ur och skaffade mig ett par Today I'm wearing this-linnen från Avanna. Vet inte hur länge jag spanat på dem och jag vet inte riktigt varför jag tvekat. De är ju hur snygga som helst. Perfekta att träna i eller till en enkel svart tight kjol. Lär användas flitigt framöver. Måste förresten säga att jag är supernöjd med hela webshopen som faktiskt bara är någon vecka gammal. Tror bara det tog två arbetsdagar innan de trillade ner i min brevlåda. Så tack Anna!

Nu ska jag bara slappa resten av eftermiddagen/kvällen. Fixat mig en stor kopp te och krupit ner under filten i soffan. Onsdagsmys på hög nivå.

22 kommentarer

Jennifer

13 Apr 2011, 17:35

Åh jag vill också ha!

jenny✿

13 Apr 2011, 18:05

Anna gör så mycket fint!! Ha en forts Onsdagsmys.

Karin

13 Apr 2011, 18:07

Till Spanien med Roberts familj:)

tess

13 Apr 2011, 18:11

snyggt =)

josephine

13 Apr 2011, 18:27

ja i stort sett hela, det är plaggen i tv-kampanjen som vi väntar med att ta upp i butik förrens imorgon. allt annat får tas upp. fina linnen!

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

13 Apr 2011, 18:39

åh gud vad glad jag blir att du blev nöjd Anna! Då blir jag sjukt glad o nöjd tillbaka!

Tack!

Anonym

13 Apr 2011, 18:40

Oh så härligt! :)

SV: Förstod vad du menade. Gick i butik först idag och vart grymt besviken.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

13 Apr 2011, 18:46

jo men jag har alltid gillat själv nästan oavsett vad som är i paketet eller shoppingpåsen om emballaget är fint så blir man automatiskt lite gladare, tycker det är viktigt för känslan =)



Grisen kan du klippa ut och använda som bokmärke =)

Fröken Ankarstav

13 Apr 2011, 18:52

sv; ja hela skivan kommer säkerligen vara minst lika bra! en månad kvar tills den släpps :)



hela vilja bli är guld!!

Rebecca

13 Apr 2011, 19:12

najs :)

LIENE

13 Apr 2011, 19:25

sv: fast blev längre förra året, då köade jag i 12 timmar:P haha, folk trängdes före från andra sidan.

Mathilda

13 Apr 2011, 19:27

Damn vad coola!



Sv: Då tycker jag du ska ta dig en grillning snart!

Anonym

13 Apr 2011, 19:44

nice! de e jättefina!



ja de löste sig! vetitusan va som hände men jag fick gå inom banken o de satte tbx allt...PUH!!

Anonym

13 Apr 2011, 19:53

HAHA va kul att du säger de, min kusin sa samma sak förra veckan! tycker själv inte jag e jättehurtig :)

Fani

13 Apr 2011, 20:23

jo jag tkr de :D

ah precis vad jag hört också så då känns det ju verkligen värt när man kan komma undan rätt billigt också! pratade med en som varit där fyra dagar och betalat 1400 för flyg och boende. skitbra ju!

hon är så duktig tkr jag! :) skulle villja ha ett linne med den där zombie grisen på, haha. så grym ju!

puss

Fröken Ankarstav

13 Apr 2011, 20:44

Sv: ja och detta års bästa skiva blir förhoppningsvis Satan i gatan :) konkurrens mellan exen haha!!

stefan

13 Apr 2011, 20:46

Skönt med en riktig kvalitetskväll kan jag tänka. Det blev en här med, just nu är det Glee som ses sen blir det nog dusch och en bok. Möjligen lite te med :)

Rosita

13 Apr 2011, 21:02

Oh, kom ihåg då hon började med att göra det dära, fattar inte heller varför jag inte skaffat mig en. Får ta tummen ur när pengarna börjar rulla in.. haha!



Sv: Tack tack tack Anna, alltid kul att höra vad folk har att säga om orden jag skriver. :)

sanna

13 Apr 2011, 22:13

riktigt snygga :D ska nog kika in i dagarna!

Liuza

13 Apr 2011, 22:41

beställde också lite stuff därifrån, men de har inte kommit än :( men snygga linnen!

Sara

13 Apr 2011, 22:48

Så snygga! Jag väntar med spänning på att linnet med vingarna på ryggen ska komma in i webshopen i helgen, då ska det klickas hem! :)

Anonym

14 Apr 2011, 16:27

vilka fina!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram