EN DAGENS


Foto: Oracle Fox

Dagens tillstånd: Tisdagspepp! Vad det nu innebär. Känner mig äntligen sådär härligt utvilad och pirrig i kroppen.
Dagens utseende: Inte så avancerat. Svart tunn långkjol från American Apparel (♥), stickat, converse och slarvig hög knut.
Dagens önskan: Att våren kommer på riktigt till Göteborg så jag får byta ut dunjackan mot skinnjackan.
Dagens längtan: London om snart bara två veckor!
Dagens planer: Jobb till fem, en timmes spinning sen hem till ett nytt avsnitt av Pretty Little Liars (ja jag är besatt).
Dagens materiella vill ha: Den här vackra Marc Jacobs-skapelsen som jag suktat efter i x antal år. Snart blir den min på riktigt.
Dagens inspiration: Oracle Fox. Se bara på bilden här över. Jag hade faktiskt mörklila toppar en gång i tiden och blir lite sugen på att göra något liknande igen. Ska jag?
Dagens roligaste: Det här klippet. Haha jag skrattar varje gång. How about cupcakes?! Yeeaah! Haha!
Dagens textrad: Där är en sjöjungfru, här är ett odjur. Där blommar fyrklöver, här växer otur. Du är känslokall, jag är känslosvall, men du förändrar allt. - Timbuktu
Dagens låt: Danny - Amazing. Inte för att den är den bästa just nu (i Melodifestivalen är den dock det) utan för att jag inte kan få ur den ur huvudet. Hur fasiken gör man?!

20 kommentarer

Anonym

28 Feb 2012, 08:18

Grym bild!

Leo

28 Feb 2012, 08:35

Åh, tisdagspepp - det låter fint ... Här är ungefär raka motsatsen. Hoppas att första kaffekoppen kan pigga upp lite.

Mitt bästa tips för att få en låt ur hjärnan är att lyssna på den, från början till slut och sedan snabbt lyssna på en annan låt. Då brukar den försvinna. :)

Anonym

28 Feb 2012, 08:38

åhh ska du skaffa en Marc jacobs! vilket fusk! vi ska få in glasögon o solglas nu på jobbet i de märket! ska bli kul o se! :)

härlig bild dessutom

Jennie

28 Feb 2012, 09:44

se till att hitta en ny låt att få i huvudet ;) så tadahh! Då är den andra borta!

Mia ☆

28 Feb 2012, 10:23

Jag är också helt besatt av Pretty Little Liars! Toppenserie =)

Caroline

28 Feb 2012, 10:27

Hur tusan blir man tisdagspepp?! Det vill jag också kunna bli ;)



Ps. Du, den där amazing snurrar o snurrar o snurrar även i min skalle...

Fotograf Malin Johansson

28 Feb 2012, 10:41

Tack så mycket! :)

Emma

28 Feb 2012, 11:23

Älskar sånt hår! :)

Anonym

28 Feb 2012, 12:01

Åhh älskar American apparel! Har ett par vita shorts därifrån som är mina favoriter :)

Art By Tina - Konst & Fashion

28 Feb 2012, 12:42

Jag hade ingen aning om att de fanns vip-platser på Bergakungen. Bra tips! jag var där i fredags, fast inte med vip-plats dårå haha.

matilda

28 Feb 2012, 13:08

Åh vad kul det lät med London. Vad händer där? Chill-semester? ;)



sv. Haha ja sån skillnad det kan vara i klimat/miljö i detta land alltså. Nej här har snön alltså inte börjat tina något ännu, det läggs bara på fler lager än så länge x)

Ida - En same med LKG

28 Feb 2012, 17:28

Nu är Bloggtips igång igen! Det är som Dagens Blogg fast lite bättre ;)

http://idahtt.blogg.se/2012/february/bloggtips-2.html

Var gärna med, men läs noga vad som gäller! :)

Louise

28 Feb 2012, 17:46

Kul att åka till London! :D

Sara

28 Feb 2012, 18:40

Tänker också på Dannys jäkla låt, och jag kollade inte ens på Melodifestivalen, men hörde den på radio igår och nu går den på repeat i huvudet mot min vilja... :O

Liuza

28 Feb 2012, 19:33

de där lät som en riktigt cool outfit :)

Sofia

28 Feb 2012, 22:53

Jag lägger en röst på din önskan där också. Skinnjacka! <3



Jag ska försöka skriva mer om kosten. Har faktiskt inte fått så mycket direktiv än, men jag lär ju mig själv om vad jag ska äta och inte. Så det kommer mer om det. :)

Sara

28 Feb 2012, 23:24

Vi blir borta 4 september till 4 oktober :)

the twins

29 Feb 2012, 21:05

åh bilden !

seperti

01 Mar 2012, 11:55

Hennes hår e grymt!

jasmin

29 Mar 2012, 09:37

oooh va mysig blogg :) hur gör man med instagram ?? :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram