INSTAGRAM


Foton från Instagram. Nickname: addspirit

Som några av er vet använder jag instagram också. Här har ni lite blandat från senaste månaderna. Vill ni se mer så sök på addspirit och lägg till mig.

Tisdagspeppen jag hade igår har gått över till onsdagspepp. Känner att jag fortfarande har kvar endorfiner i kroppen efter gårdagens spinningpass och allt känns sådär allmänt lätt. Ja utan mina ben då som känns tunga som bly, men då vet jag i alla fall att de har arbetat. Ska alldeles strax sticka iväg till jobbet sedan blir det nog en lugn kväll.

Ha en fin onsdag ♥

18 kommentarer

Anonym

29 Feb 2012, 08:44

vilket härligt collage!



åh jag skulle oxå vilja "investera" i en märkesväska.. men de där får nog vänta ;)

Sara

29 Feb 2012, 08:50

Haha ja, vi har hur mycket tig som helst på oss :) Har räknat ut alla miles och hur lång tid det tar att köra mellan alla ställen, och det ser bra mycket mer ut på kartan än vad de egentligen är :) Den totala tiden i bilen kommer bli tre dygn, och på 31 dagar är ju det ingenting :) Har räknat ut att vi kommer vara tillbaka i San Diego en vecka innan vi ska åka hem, så vi har råd att köra fel och få punka ganska många gånger och hinna se allt vi vill ;)

Emma

29 Feb 2012, 09:09

samma här, jag letar också efter den perfekta tills jag köper någon. Tills dess lånar jag mammas ;)



Härligt med ett spinningpass!

Sofia

29 Feb 2012, 09:29

Hoppas du får en bra dag :D

Louise

29 Feb 2012, 10:03

fina bilder. :)

FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

29 Feb 2012, 10:19

Åh, hatar att instagram bara finns till iPhone :( vill kunna följa och lägga upp själv även fast jag har en android!

Anonym

29 Feb 2012, 10:45

Mysiga bilder!

Rosita

29 Feb 2012, 13:07

Åh, älskar verkligen instagram!

Petra

29 Feb 2012, 14:00

Duktigt med spinningen!! :) jag ska be Ola lägga till dig på instagram så jag kan spana in dina bilder! Har ju ingen iphone! Snyft! Haha! :P

Anna T

29 Feb 2012, 16:34

Har också skaffat instagram nu :D på killens mobil dock xD haha, men heter dearpenumbra!

Följer dig när han kommer hem me mobilen xD

anna

29 Feb 2012, 19:26

härliga bilder!



usch spinning är så tufft, hatar det, haha!

Melinda

29 Feb 2012, 21:21

Gud vad fina bilder! Jag har inte riktigt förstått mig på det där med instagram.. jag förstår inte riktigt hur man gör ;) Men jag får försöka sätta mig in i det :)



Åh spinning.. de vore nått de! :)

Hanna

29 Feb 2012, 22:05

Sv: Håller med dig om att Snow Patrols bästa skiva är Eyes open! Tycker inte om de albumen som kom efter den lika mycket men den som kom ut förra året har lite mjukare sound igen jämfört med de emellan, det gillar jag! :)



Jag tycker om både Loreens och Dannys bidrag faktiskt, det kommer bli spännande och se hur det går! :)



Vad härligt, det är alltid skönt att komma bort lite och toppen dessutom om man åker till ställen som man verkligen tycker om!

Jennie

29 Feb 2012, 22:56

älskar instagram!

Liuza

01 Mar 2012, 20:52

du tar jättefina bilder i instagram :)



sv: jag har de också egentligen, inte för att de har hållt dock haha!

Fani

02 Mar 2012, 12:36

jättefina bilder! verkar så kul med instagram :) vet du om det finns det till android-telefoner också? vill ha!

puss

Elvira

02 Mar 2012, 15:53

Sådär, nu följer jag dig där! Alltid lika kul att titta på inspirerande bilder.

film & serier blogg

03 Mar 2012, 18:14

Vilka fina bilder !


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram