NÄR INGA SORGER FINNS KVAR VAD BLIR VI DÅ LYCKLIGARE AV?


Jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god. Jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord. I en hundradels sekund tränger ljuset fram, och jag ser vad jag gör när jag är i din famn.
- Den svenska björnstammen

Jag har hittat en sådan där låt som ger mig lyckorus och gåshud på samma gång. Igen. Plötsligt händer det ni vet. Den här gången är det Den svenska björnstammens Mörkt kallt ljus och den är så vacker så det är galet. Körde den med hög volym i hörlurarna på vägen till jobbet i morse och efter bara några minuter var den där måndagströttheten borttrollad. Jäklar vad tur det är att man har musik.

Nu har jag precis kommit hem och placerat mig i soffan under favoritfilten. Ska fixa lite mat, se lite serier och bara ta det lugnt. Fick förresten precis veta att resan till Barcelona i maj nu är bokad. Kaching!

21 kommentarer

Melinda

27 Feb 2012, 19:16

Svar: Haha precis, mitt ansvar om resan blir bra eller dålig. Okej tack! Din blogg är jättebra btw :)

Anonym

27 Feb 2012, 19:29

hahaha björnstammen! vilket roligt namn aldrig hört talas om :) fan va nice med resa!



ja jag klippte ju typ så i höstas, men nu var ja trött på mitt långa hår som va slitet i topparna! skitnöjd

Sara

27 Feb 2012, 19:49

Härligt :)

matilda

27 Feb 2012, 20:09

Underbart när man hittar en sådan låt som man verkligen fastnar för, en sån härlig känsla när man lyssnar på den låten då! : )



sv. Haha ja sån skillnad det kan vara i detta avlånga land alltså x) Haha nej här har snön inte börjat bli mindre i mängd än, det fortsätter att snöa vissa dagar. Meen det är egentligen ingen skillnad motför hur det brukar va, flyter det på som årligen så är det väll någon gång där i april som våren börjar komma och snön smälter ;) =slaskperioden, haha

Hanna

27 Feb 2012, 20:49

Sa ju det! ;) Men favorit på skivan oxå!

Matilda

27 Feb 2012, 21:10

Svar

Matilda

27 Feb 2012, 21:15

Svar: Okej haha ;-) ja jag gillar ju även vintern jag, men jag önskar däremot att våren kunde vara längre - bästa tiden på året om man frågar mig! Jag älskar perioden då snön fortfarande ligger kvar och solen bränner i ansiktet, då man kan åka skidor, skridskor eller slalom/snowboard i backen utan någon jacka, fara ut på skoterturer i värme, ligga i snön på fårskinnet och sola. Det tycker jag är underbart :D

J

27 Feb 2012, 21:29

Tack Anna! Lyssnat på låten och det är precis vad jag behöver nu, något nytt som livar upp!

Jennie

27 Feb 2012, 21:37

ååh Barcelona! Jag vill oxå!

Melissa - Livet i ett Fängelse!

28 Feb 2012, 05:36

hoppas du sovit riktigt gott, själv har man råkat vända på dygnet så inte ens kommit i säng än. Mn jag får skylla mig själv :D

Har du några planer för dagen din idag?

sanna

28 Feb 2012, 09:32

Björnstammen har imponerat. Spelas flitigt

Cissi

28 Feb 2012, 12:25

Vad kul och vår resa är bokat till ROM, om 3 veckor :D

Längtar!

Sandra

28 Feb 2012, 19:50

härligt!

Hanna

28 Feb 2012, 23:44

Åh vad kul för dig att åka till både London och Barcelona, det kommer bli underbart! :)

fanny

01 Mar 2012, 10:41

Jag håller med till 100%! Den är helt fantastisk!

Fani

02 Mar 2012, 12:37

de är grymma :D de kommer till en nattklubb här i norrköping den 25, ska så lätt gå och se dem då :)

puss

Ida

07 Mar 2012, 06:17

Den svenska björnstammen är riktigt bra! Gillar verkligen dina musikinlägg, helt i min smak :) Roligt att kunna upptäcka något nytt i musikväg också, så jag ska ha lite koll här :)

Cindy

07 Mar 2012, 15:01

Intressant blogg! :)

Ha en fortsatt fin dag!



/http://cindyvuong.blogg.se

evelina carlson

07 Mar 2012, 15:17

åh, så så så himla bra!! ska se dem live på lördag, wah! cant wait

Michelle MK

07 Mar 2012, 20:06

massa snyggt det va i denna blogg



Sprid gärna detta! Blogga om det, twittra om det.. berätta för alla du känner! Ju fler som skriker desto Högre!



Har du sett videon om Joseph Kony och hans kidnappande av barn? Läs mer på min blogg, skickade med länken. Tycker att det känns viktigt att sprida budskapet vidare! Kram på dig :)

HJÄLP TILL ATT UPPMÄRKSAMMA:



http://creamk.blogg.se/2012/march/stop-kony-2012.html#comment

Lindahill

07 Mar 2012, 22:28

Hej! Snälla nu när du är på blogg.se kan inte du blogga om den här videon så vi stoppar dessa galenheter!



http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&feature=player_embedded


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram