[ÅRSKRÖNIKA 2011] APRIL.

April började med att jag fortsatte min ständiga förkylning sedan månaden innan. Försökte bombadera kroppen med nyttigheter för att komma undan den.

Solen började kika fram mer och mer och temperaturerna började sakta men säkert stiga. Det hela ledde till att vi gjorde premiär på Göteborgs uteserveringar...

...och började spendera mer tid utanför lägenhetens väggar. Det blev årets första picknik på stranden och årets första klipphäng. Hur vackert som helst.

Hela omställningen av vädret och det faktum att jag fick mer luft i mina lungor än jag fått de senaste månaderna gjorde mig alldeles lycklig. Skrev:

Alltså jag går omkring på små moln och känner mig alldeles pirrig och nykär. Känner mig lite som Joseph Gordon-Levitt i den där underbara scenen när allt är så lyckligt och glatt i 500 days of summer.

Mitt i detta lyckorus gick jag även på kort semester och satte mig återigen på ett plan till London.

Den här gången med familjen för att fira mammas 60-årsdag med riktig engelsk fotboll när den är som bäst - Arsenal mot Liverpool och jävlar vad coolt det var!

Annars jobbade jag som vanligt, njöt av att kvartsfinalerna i Champions League äntligen började och blev så där tokbesatt i Gypsy & the Cats the Pipers Song. Där snackar vi lyckopiller.

20 kommentarer

Liuza

05 Jan 2012, 21:47

så himla fina bilder :)

Rosita

05 Jan 2012, 21:53

Jag älskar verkligen dina bilder Anna, så fulla av liv. Och The Piper's Song, gud så bra den är, verkligen lycka!

ida

05 Jan 2012, 22:04

Åhh LondonLondonLondon! Älskar!!

Petra

05 Jan 2012, 22:26

Låter som om det var en bra månad!! :) Gillade skymmnings bilderna!! :)

Anna T

05 Jan 2012, 22:50

Najs, min kille är besatt av liverpool :D

chris

05 Jan 2012, 23:23

vilken månad du hade och vilka fina bilder!



sv: tror pundet var rätt högt just när ja var där.

anna

06 Jan 2012, 08:14

härligt att få se den matchen live, jag vill också sen en stormatch live någon gång, fast united då såklart! :)

Anonym

06 Jan 2012, 10:00

härligt! o fina bilder :)

F A N C Y

06 Jan 2012, 11:17

Åh vad kul med fotbollen!! Har också varit och sett Arsenal ! Så häftigt är det :D

•·•·Sockerlollo ·•·•

06 Jan 2012, 11:22

Hej, allt bra? va ett tag sen :P



Jag nu startat en facebook sida FÖR ALLA. Gå in och gilla den, alla bloggare samlas här, tips och skvaller... ( bara snälla saker haha)

här kan vi snacka om blogg och bloggare, och allt annat som faller er in!

Ingen spamning,tack! Detta är för alla som är egnagerade bloggare och vill ha mer trafik, samt tips och ideer.



Här är länken:

http://www.facebook.com/pages/Blogyou/123661901086730?sk=page_getting_started



skriv gärna något om dig och din blogg, på sidan eller hos mig på min blogg.

Jag kommer jobba hårt med denna sida så, och har precis börjat!

Vill du va med redan nu?



Kram Louise



sockerlollo.blogg.se

Liuza

06 Jan 2012, 12:09

sv: tack, hoppas de går bättre idag :)

Anna T

06 Jan 2012, 12:16

sv: Nää men den kommer ut idag :D har lagt upp några trailers på de datumen de har premiär i sverige (om det släppts något releasedatum för Sverige än) eller Amerika. Men tyckte den verkade spännande :).



Najs :D jag är inte så jätte insatt i fotboll men man hejjar ju på liverpool med grabben! Men jag gillar dem :), skulle vilja se en match live.

emma härnqvist

06 Jan 2012, 12:21

vilken härlig resumé!

pelle

06 Jan 2012, 13:01

Just ja, du var i LDN fler än en gång förra året. NU minns jag.

Victoria

06 Jan 2012, 13:40

åh, vår. åh, london. åh, dina bilder. så underbart.

chris

06 Jan 2012, 15:03

längtar efter april maj nu alltså:)

Felicia

06 Jan 2012, 20:04

Åh vilken härlig månad du ser ut att haft!



Sv; Ja han är riktigt duktig. Älskar också Mariefred Session, otroligt bra!

Sarah

06 Jan 2012, 21:56

Fin blogg, vad ska du göra i helgen då? :)

Ida

07 Jan 2012, 01:33

▲ Du menar GIF's? A piece of cake om man hittar en bra tutorial (och har Photoshop), bara att googla ^^

Elvira

08 Jan 2012, 17:14

(sv) Ja. Jag har dem på dvd med. :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram