VARDAGSLYX ♥


I veckan fick jag min första glossybox! Det känns ju hur lyxigt som helst att få hem en liten ljusrosa låda med en massa kosmetikaprover en gång i månaden. Den här gången var temat "naturen" och i boxen fanns duschkräm från Mádara, nagellack från Loréals nya serie, handkräm från L'Occitane, Burts Bees nagelbandskräm (den gör mirakel!) och ett läppbalsam från Gorilla & Friends som luktar sommar. Är supernöjd med alla grejerna. Små godisblommor fick man också som jag för tillfället sitter och tuggar på.

Boxen kostar 139 kr per månad och pengarna dras från kontot på angivet datum. Hur enkelt som helst! För mig som älskar olika skönhetsprodukter så är det här helt perfekt. Läs mer och beställ här.

Idag är jag förresten sådär härligt lyckorusig hela tiden. Vaknade upp till sol och klarblå himmel, körde ett stenhårt träningspass fullt med endorfiner och ska spendera resten av eftermiddagen/kvällen i totalt lugn hemma i lägenheten. Precis vad jag behöver efter sju arbetsdagar i sträck.

24 kommentarer

Tess

31 Mar 2012, 18:26

Sådärja! Har finslipat lite på bloggen idag :) Vad tycks!?

Kika gärna in min Bloppis , skall försöka uppdatera och lägga in lite fler ting :)

REBECCA

31 Mar 2012, 18:37

sv: tack!



åh. vilken härlig lyx en gång i månaden!

detta måste kollas upp!

Victoria

31 Mar 2012, 19:28

åh, gud så spännande! är helt galen i att testa nya skönhetsprodukter. funderar på att beställa! :D

Karin

01 Apr 2012, 09:34

Fina saker!

En vecka, ganska lagom och kunde inte ta ledigt längre:)

kram

Isabelle

01 Apr 2012, 09:40

http://www.mondoblog.se/isabellealberti/2012/03/30/tavling/#comments



Delta gärna i min tävling där får välja ditt pris som kan vara färgade linser, tandblekning , hårvårdsprodukter osv!

anna

01 Apr 2012, 10:13

åh vilken härlig box :)

Kalle

01 Apr 2012, 11:39

det finns en till kentlåt ute som heter ett år utan sommar.

Caroline

01 Apr 2012, 11:54

Åh. Rekommenderar du det där? Har varit jättesugen länge. Men kan inte riktigt med att unna mig. Känns som att jag inte kommer att använda det. Men när jag ser denna gångens skörd så ångrar jag mig. Åh. Önskar att jag inte var så förbaskat snål!

Sofia

01 Apr 2012, 13:01

Åh härligt. Precis så en helg ska vara! :)



SV: Det går alldeles säkert charter dit, fast ön är ganska liten så det går inga flyg direkt dit. Du kan säkert hitta paradisstränder, men då får du nog ta dig runt ön på nåt sätt, vill man sola och bada mitt i stan är det klippor som gäller. Finns en liten stenstrand och en som tillhör ett stort hotell ganska nära iofs.



Kroatien var nog det landet där det var lättast att hitta boende när jag tågluffade. Det kryllar av folk vid tågstationen i Split och vid färjan på Hvar som vill hyra ut rum eller lägenheter. Och det är billigt. Så om du vill till Hvar kan du antingen fixa flyg eller boende själv eller boka charter, kan dock inte riktigt charterutbudet eftersom vi alltid fixat det själva.

Anonym

01 Apr 2012, 13:29

Hej! Jag vill bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg, där du kan vnna skal till iphone, htc, sony ericsson och samsung eller skins till iphone. Det är första gången för mig som ha en sån tävling i min blogg. Jag hoppas så mycket att du vill delta i tävlingen! http://hjjonsson.blogg.se/2012/april/bloggens-forsta-tavling.html#comment



Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande!

Patrik

01 Apr 2012, 13:35

Sv. Danstävling var det! I disco och street =)

Liuza

01 Apr 2012, 13:45

åh snacka om vardagslyx, funderar lite på glossybox jag med :)

jasmin

01 Apr 2012, 14:00

haha ok :) aaaah ok i

caroline

01 Apr 2012, 15:19

ååå, skulle inte va helt fel att få en sån varje månad :D

heebs

01 Apr 2012, 15:25

Blir att beställa detta för lillsyrran! :)

Rosita

01 Apr 2012, 17:16

Man måste ju unna sig ibland! :)



Sv: Jaaa, det var en himla bra helg!

Moa

01 Apr 2012, 18:33

hej,hur är det ?:)

NATALIE

01 Apr 2012, 18:37

åh nu blev jag också sugen på det där! så himla kul ju! :)

Jennifer

01 Apr 2012, 19:18

SV: Ja, det finns ingen bättre känsla än efter man har tränat! :D

Matilda

01 Apr 2012, 20:33

Ja riktigt lyxigt såg det ut det där!

Härligt med sånt lyckorus :D



sv. Fyyy på dig, inte kan du missa earth hour!

;)

film & serier blogg

01 Apr 2012, 20:39

Nu blev jag riktigt sugen på att skaffa detta, billigt var det ju också!

Cissi

02 Apr 2012, 10:09

Härligt att vakna upp till sol, i lördags vakna vi upp till VITT igen suck



Vil ha lika fint aprilväder som förra året men ser ut att få vänta...



KRAM

Rebecka

04 Apr 2012, 13:42

vilken lyxs!!

Erika

15 Apr 2012, 19:22

Jag prenumererade på Glossybox innan men tog ett litet uppehåll. Nu kan jag ju säga att jag blev jäkligt sugen igen :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram