I FIGURED IT OUT, SAW THE MISTAKES OF UP AND DOWN. MEET IN THE MIDDLE, THERE'S ALWAYS ROOM FOR COMMON GROUND

Spenderar min måndagskväll med en kopp te och decembernumret av brittiska Vogue som jag fick med mig hem från Londons flygplats. Det där att kunna köpa ett nummer av Vogue för 40 kronor är något jag skulle kunna lära mig att leva med. Det är förresten något med kombinationen Kate Moss + Vogue. Jag vet inte hur många covers hon varit på, men de är lika förbannat snygga varje gång. 
 
Jag verkar förresten äntligen ha övervunnit den här förkylningen som tagit över min kropp under den senaste veckan. Ingen smärta i halsen, ingen feberfrossa och ingen utmatthet. Jag är så lycklig. Imorgon är jag tillbaka på gymmet igen för första gången på vad som känns som en evighet. Hallelujah moment. 
 

12 kommentarer

Amanda Johansson

02 Dec 2013, 22:07

Åh Vouge! <3

Svar: Bästa tidningen :)
anna

snie.blogg.se

03 Dec 2013, 08:54

känslan att vara tbx på gymmet efter ngt sånt är underbart! kör på!

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

03 Dec 2013, 11:33

Nu klockan 12.00 dyker dagens lucka upp i julkalendern och denna tävling vill du inte missa, det vill jag lova! Chansen att vinna ett riktigt fint och trendigt pris så in i bloggen och var med i tävlingen, lätta tävlingsregler och vinnaren utses i morgon när nästa lucka dyker upp :)

Miss Michaela - Skandal Beauty

03 Dec 2013, 17:02

Har du lust att bli veckans blogg? Gå in på min blogg och anmäl dig, vinnaren avslöjas ikväll! :)

caroline

03 Dec 2013, 20:49

Gött att det äntligen har vänt, hoppas det går bra på gymmet! :D

Sofia

03 Dec 2013, 22:24

Åh men gött att du är tillbaka. Ta det lugnt i början nu bara. :)

Svar: Jag försöker, men det är svårt för man vill så mkt :)
anna

Maria

04 Dec 2013, 10:00

ja det är väll "den rätta traditionen" om man får säga så? med en 2 åring i huset är det ändå lika bra att vänta så länge som möjligt haha

Svar: haha det kan jag förstå iof ;)
anna

MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

04 Dec 2013, 10:56

Låter som en perfekt kväll!

Fani

04 Dec 2013, 13:34

Fan vad skönt för dej att du känner dej frisk nu :) Man blir ju så rastlös av att va sjuk då man känner sej så begränsad liksom.

Art By Tina - Konst & Yoga

04 Dec 2013, 14:14

Tycker att de flesta magasin är onödigt dyra. Fast det är klart, det är mycket arbete med dom och kolossalt höga siffror i arvoden till skribenter, modeller och fotografer. Så man förstår ju. Men ändå.

MISS REBECCA

06 Dec 2013, 13:27

åh, kostar vogue bara 40 kr i london? :D fan vad nice! jag flyttar dit i mars, och jag älskar mode :D

Svar: Ja det är livsfarlig! Jag köper alltid massa tidningar när jag är där haha
anna

Felicia Karlström

10 Dec 2013, 12:35

Oh! :D Älskar Vouge!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram