MIDNIGHT MEMORIES / LONDON BABY

Jag har inte gått under jorden och jag har inte glömt bort er läsare, men ni vet hur det är. Livet kommer emellan och blogginspirationen går upp och ner. Just nu är jag fullt upptagen med projekt: ta bort det halsonda så jag blir frisk till London. Imorgon åker vi och jag häver varma drycker med mängder av ingefära, honung, citron och vitlök och någonstans där mellan klökningarna så tror jag faktiskt att det hjälper. Jag är även fullt upptagen med att köra One Directions nya skiva Midnight Memories på repeat, drömma mig bort till Londons gator och se ikapp x antal serier som jag halkat efter i de senaste veckorna. 
 
Det är märkligt det där. De senaste två åren har jag varit i London hela sex gånger och ändå blir jag så där som ett litet barn på julaftons morgon inför varje besök. Förutom timmen innan flyget lyfter då jag mest blir illamående av tanken att jag ska upp i luften ännu en gång. Kan den där flygrädslan försvinna snart tack? 
 
Nej nu ska jag fortsätta med min kurering och kanske till och med ge mig på nästa projekt - packa resväskan. Är tillbaka nästa vecka med massa härliga Londonbilder. Lovar. 
 

12 kommentarer

Malin , Gravid med tvillingar

22 Nov 2013, 14:14

Åh så härligt med London! :)
kram till dig!

caroline

22 Nov 2013, 15:50

Ååh, så avundsjuk jag blir. :D Vill verkligen till London en vacker dag!

Svar: Ja du måste verkligen åka dit! Den stan är ju helt amazing :D
anna

Rebecka

22 Nov 2013, 18:33

hihi, ja de var goda! :)

Johanna - A dream as a model ♥

23 Nov 2013, 00:27

fina bilder :)

snie.blogg.se

23 Nov 2013, 14:26

ha det underbart!!

Sofia

23 Nov 2013, 15:02

Hoppas du får en underbar resa nu! :)

Maria

23 Nov 2013, 19:15

åh ni får ha det underbart i London :)

anna

25 Nov 2013, 15:36

hoppas du har det toppen i london!

Cissi

25 Nov 2013, 17:29

Åhhh vad kul att åka till London!

Hoppas ni får en trevlig resa :)

Jennifer

27 Nov 2013, 14:29

Hoppas ni hade det underbart i London, det har i alla fall sett ut som det! :) Och att du är väck med förkylnignen!

Känns skönt att inte vara den enda som inte har haft någon blogginspo på senaste tiden..hehe

Jennifer

27 Nov 2013, 14:31

Hoppas ni hade det underbart i London, det har i alla fall sett ut som det! :) Och att du är väck med förkylnignen!

Känns skönt att inte vara den enda som inte har haft någon blogginspo på senaste tiden..hehe

sanna hyvärinen

01 Dec 2013, 14:01

Hej! Idag är det första december och jag har precis startat igång min allra första advents kalender på bloggen! Passa på och var med i dagens lucka: http://fashionjoint.se/2013/december/lucka-1-sammydress.html#comment
Här har ni också chans att få presentkort! http://fashionjoint.se/2013/november/persunmall-wishlist-2.html#comment
/ Fashionjoint.se


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram