RUNNING AFTER YOU IS LIKE CHASING THE CLOUDS

Så att jag är en Directioner är ju inte direkt någon hemlighet, och att jag kört deras nya Story of my life på repeat de senaste dagarna kan ju inte direkt komma som en överraskning. Men jag kan på riktigt inte sluta lyssna. Om 217 dagar ser vi dem på Wembley, behöver jag säga att jag längtar? 
 
Den här fredagen ska för övrigt spenderas i lugnhetens tecken. Satsar på att försöka vila ut mig inför imorgon. Då jäklar är det 90-talsfest som gäller med allt vad det innebär från Dr Alban till Aqua, utklädnader och dans. Fan vad kul det ska bli! 
 
Nu: Intervaller på crosstrainern följt av jobb. Ha en fin fredag! 
 

4 kommentarer

snie.blogg.se

01 Nov 2013, 08:32

haha 90tals fest fan va kul!!

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

01 Nov 2013, 09:15

Är inte någon directioner men tror dem kan vara kul att se live :D

Svar: Ja det kommer bli grymt! Lär väl skrika mest av alla haha
anna

Caroline

01 Nov 2013, 17:53

Gud vad kul med 90-talsfest! :D

Svar: Haha ja det var helt galet kul!
anna

Liuza

02 Nov 2013, 21:15

de är ju så härliga de grabbarna!

sv: priceless känsla :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram