HEJ SPONTANITET

Igår föddes idén om hur underbart det vore att komma iväg till solen och värmen i vinter och mindre än tjugofyra timmar senare sitter vi här med en Thailandsresa rikare. Spontanitet när det är som bäst. Om 140 dagar (alldeles för länge kvar om ni frågar mig) så lever vi i dessa bilder. Vi bor på en av de där altanerna med direkttillgång ner till poolen och vi badar i det kristallklara vattnet och dricker färgglada paraplydrinkar under parasollen. Behöver jag säga att vi redan startat en nedräkning? 
 

12 kommentarer

Sandra

25 Oct 2013, 16:48

Haha, jag fick precis okej från rektorn på skolan där jag jobbar att jag får vara ledig två dagar i december för att åka utomlands! :D Så det blir Thailand för oss också. Var ska du och när åker du?

Svar: Härligt! Vi ska till Karon på Phuket den här gången :)
anna

caroline

25 Oct 2013, 17:26

Men ååh, så avundsjuk jag blev! :D Vart i Thailand? :)

Svar: Vi ska till Karon, vart där innan och gillade det :) Ao Nang är dock favoriten men där var vi sist så nu kör vi phuket :)
anna

Liuza

25 Oct 2013, 22:36

åhhh så härligt! är så redo för att bli klar med plugget och börja jobba så jag kan resa så mycket som dig, haha!

Svar: Haha ja det är fördelen med att ha ett fast jobb istälelt för csn ;)
anna

snie.blogg.se

26 Oct 2013, 09:32

kan förstå nedräkningen ;) vi ska dit nästa jul :)

hoppas förkylningen släpper. min satt i 5 veckor :/ drygt!!!

Svar: Åh ska ni? fan vad kuL! vart ska ni då? :)
anna

anna

27 Oct 2013, 17:45

härligt!!

Maria

28 Oct 2013, 06:49

Nämen åh vad avis jag är! :)

Fani

28 Oct 2013, 15:19

fan vad najs! älskar också när man spontanbokar en resa sådär :) förstår att du längtar!!

Svar: Eller hur, det är så härligt att kunna göra det :)
anna

Sofia

28 Oct 2013, 17:31

Wow! Det lät inte helt fel hurru. Och jag älskar din spontanitet. :D Tur att jag inte har så många vänner som hänger på mina sånna idéer, då skulle jag aldrig var hemma eller ha några pengar. ;)

Svar: Ja jag är så himla glad att en av mina bästa vänner jobbar likadant som mig och därför också kan åka iväg, grymt! :)
anna

Cissi

29 Oct 2013, 17:34

Åhhh vad UNDERBART!

Var i Thailand ska ni?
Förstår att ni räknar ner, det gör vi med 37 dagar kvar :)

Svar: Vi ska till Karon på Phuket, vart ska ni? :)
anna

julia

29 Oct 2013, 21:17

nu blev man ju inte alls avundsjuk :)

Cissi

01 Nov 2013, 08:13

Vi flyger till Krabi sen ska vi åka runt, 1 1 månad :)

Cissi

01 Nov 2013, 08:13

Vi flyger till Krabi sen ska vi åka runt, i 1 månad :)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram