SÅ LÄNGE DU ÄR MED MIG

Har haft en sådan där underbart lugn och skön helg med seriemaraton, shopping, kvalitetstid med mina finaste och ett besök på tapasrestaurangen Pinchos. Första gången vi var där (vilket är oförklarligt eftersom vi älskar tapas) men det lär utan tvekan bli fler besök. Hur gott och mysigt som helst och superbra priser. 
 
Nu är jag precis hemkommen från gymmet och Lisa står i köket och steker proteinpannkakor. Ikväll stänger vi in oss under filtar i väntan på den där stormen som antagligen aldrig kommer. Media har ju en tendens att överdriva i sådana här situationer. 
 
 

10 kommentarer

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

28 Oct 2013, 20:42

Vad gött allt såg ut!!

Liuza

28 Oct 2013, 22:39

åh tapas är ju så gott, och perfekt för personer som mig med en massa beslutsångest - man kan ta lite av allt :D

Svar: Haha eller hur! Är samma för mig :)
anna

Karin O

29 Oct 2013, 04:29

Tur att det är lunch snart... :)

snie.blogg.se

29 Oct 2013, 09:29

Låter så sjukt gott! Önskar vi hade sån restaurang här!

caroline

29 Oct 2013, 14:11

ÅÅh, tapas! :D Gött!

Film & serier bloggen

29 Oct 2013, 18:59

det där ser gott ut !

Sofia

29 Oct 2013, 20:34

Ja men visst är Pinchos bra?! Har bara varit där en gång, vet inte varför jag inte gått dit igen. Och stormen? Haha vilket skämt. :P

Svar: Ja så jäkla gott! haha ja den där "stormen" var ju inte så farlig ;)
anna

Julia

29 Oct 2013, 21:32

så gott! älskar verkligen tapas :)

Fani

30 Oct 2013, 14:54

lät ju allt bra mysigt det där och ÄLSKA tapas liksom! såg grymt gott ut :)

snie.blogg.se

31 Oct 2013, 08:51

borde med göra proteinpannkakor någon dag!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram