IF YOU DON'T SWIM YOU'LL DROWN [1]

Jag älskar Thailand. På riktigt. Har haft två helt underbara fantastiska veckor i en galen värme där trettiosju grader i skuggan blev en vanesak och bad i kristallklara vatten ett måste för att överleva. Jag har förbrukat x antal flaskor med solkräm, läst x antal deckare i skuggan under parasollet, druckit färskpressade fruktshakes, färgglada drinkar och pina coladas ur kokosnötter. Jag har hoppat i de höga vågorna för att slippa bli dränkt (vågorna vann dock över mig några gånger), åkt tuk-tuks, provat flera olika stränder runt ön och bott på det bästa hotellet jag någonsin bott på. Plötsligt blev det en vardagssyssla att hoppa i poolen direkt från altankanten (!), simma bort till poolbaren med lite thailändska baht i handen och sedan simma tillbaka med en pineapple coconut-drink i handen. Det här är paradiset. 
 
Nu sitter jag här hemma i Göteborg med brunbrända ben, en helvetes jetlag som vägrar släppa taget och planerar redan inför nästa Thailandsbesök. Snacka om att man får mersmak. 
 
Jag har massa fler bilder att visa er, men de får komma i några bildbomber de närmsta dagarna. 

6 kommentarer

Sara Ekman

02 Apr 2014, 22:42

såååå härligt!:)

Sofia

03 Apr 2014, 20:24

Men asså wow. Snacka om att man blir avundsjuk. Nu nu nu nu vill jag resa. ;)

Ida

09 Apr 2014, 17:22

Jisses så härliga bilder

Fani

10 Apr 2014, 12:58

Riktigt klockrena semesterbilder , både de här och de i det andra inlägget :) Ser hur härligt som helst ut! Måste åka till Thailand någon gång :)

Svar: Tack så jättemkt! Ja åk dit, det är underbart :)
anna

anna

16 Apr 2014, 15:09

vilka fantastiska bilder!! :)

Cissi

27 May 2014, 14:17

Jag håller med dig, Thailand ÄR underbart <3


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram