IF YOU DON'T SWIM YOU'LL DROWN [2]

Foton: Nikon D5000 Tamron 17-50 mm

Bildbomben nummer två som jag lovade i förra inlägget blev lite ofrivilligt försenad på grund av en kraschad dator. Nu är jag stolt ägare av en ny Macbook Pro och därmed är mitt liv tillbaka till normalt igen. Eller något i den stilen. 
 
Jag saknar dock allt det som var i Thailand. Jag saknar att dricka ur kokosnötter, att hoppa med all min kraft för att undvika att bli dränkt av vågorna och att ligga och läsa deckare med huvudet i skuggan. Jag saknar till och med de där svettpärlorna som i princip aldrig försvann. Om snart fyra veckor åker vi tillbaka till värmen. Turkiet för att vara exakt. Därefter bestämmer jag att det är sommar och plötsligt känns livet så mycket enklare. 
 

8 kommentarer

Sofia

08 Apr 2014, 21:59

Magi! Snacka om att jag är redo för lite värme. Och grattis till din nya familjemedlem (MacBook), den kommer göra dig lite lyckligare. ;)

Svar: Haha jag hoppas det! Jag älskar den redan :) Gillade dock min gamla macbook väldigt mkt också men den var många år nu så var väl dags att byta ut den.
anna

Sara Ekman

08 Apr 2014, 22:30

Underbara bilder :)

snie.blogg.se

09 Apr 2014, 08:51

wow vilka foton!! =) LÄNGTAR tills vi bokat!! såg du min förra fråga om du varit runt Bangkok o där, ifall stränderna är fina o så? För Phuket o det ligger på andra sidan om jag fattat rätt?

De där objektivet verkar grymt. Nåt o satsa på som allround?

Svar: Ja jag ÄLSKAR det objektivet, byter aldrig längre och bilderna blir skitbra! Absolut värt pengarna :) Jag har knappt behövt redigera de här fotona färgmässigt ens, färgerna blir så klara med en gång.
Ja jag svarade i din blogg på det :)
anna

MADDISENJ.SE

09 Apr 2014, 10:45

Gud vilka härliga bilder

Maria

09 Apr 2014, 16:12

åh ta mig till värmen! :)

Viktoria Eriksson

09 Apr 2014, 17:19

härliga bilder!! underbart! <3 kram

En plats i solen

09 Apr 2014, 18:45

oh så härligt det set ut och vara, förstår att du saknar det :)

Köp hem masken, du kommer inte ångra dig :)

caroline

10 Apr 2014, 10:50

Magiska bilder! Saknar Thailand såååå! :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram