EVERY DEMON WANTS HIS POUND OF FLESH, BUT I LIKE TO KEEP SOME THINGS TO MYSELF

Spenderade helgen som var hos mina föräldrar i Kalmar och fick med mig ett hekto kärlekste hem. Hur fint liksom? Små sockerhjärtan och grönt precis som jag vill ha det. 
 
Har förresten lite blandade känslor när det gäller bloggen just nu (därav den glesa uppdateringen). En del av mig älskar det. Älskar att få uttrycka mig i ord, dela med mig av mina foton och det som inspirerar mig. En annan del av mig känner en märklig känsla av obehag. Obehag för vem och vilka som läser och hur de väljer att tolka mina ord. Jag vill att det här ska vara ett ställe där jag känner att jag kan skriva av mig utan att reflektera över vad folk tycker och tänker och just nu känner jag inte att jag kan det. Tyvärr. Just därför kommer bloggen gå lite på sparlåga den närmsta tiden fram tills att jag beslutat mig för hur jag vill göra. Känner mig inte redo att sluta helt, gillar det alldeles för mycket, men ibland är distans och en paus från det den bästa lösningen. Så vi får se helt enkelt. 
 
Under tiden kan ni följa mig på instagram, nickname addspirit
 

23 kommentarer

FredrikT

05 Feb 2014, 21:31

sv: Ja det är min favorit! :)

Åh gott med Te! :)

Elvira

05 Feb 2014, 21:31

Åh vilken härlig header!

Sara Ekman

05 Feb 2014, 22:07

Åh det är så gott :)

MartinaOlsson

05 Feb 2014, 23:11

VINN ETT HALSBAND FRÅN MII-O-MAA MY LUXURY!
http://martinaolsson.myshowroom.se/38714/tavling-vinn-ett-halsband-fran-mii-o-maa-my-luxury/

06 Feb 2014, 02:00

men va gulligt té!:D

snie.blogg.se

06 Feb 2014, 08:46

känner samma.. men jag skriver inget privat. för man vet inte vilka som läser o allt vill jag inte vissa ska veta! annars älskar jag lägga ut bilder osv.
hoppas du hittar tbx =)

Liuza

06 Feb 2014, 09:27

åhh va gulligt, har aldrig sett eller hört om kärlekste förut!

Maria

06 Feb 2014, 09:53

förstår dina känslor över bloggen! svårt att hitta balansen ibland

sv; och ja zara home är verkligen toppen!

Fani

06 Feb 2014, 13:25

Älskar rubriken och Florence :) Och vad fint med de små sockerhjärtana.
Jag förstår precis hur du känner kring det där att man ju faktiskt inte riktigt kan veta vilka exakt det är som läser och ja, hur de tolkar och uppfattar det man skriver osv.
Var bland annat därför jag gjorde min nya blogg som jag har nu och inte har skrivit ut den nånstans och bara gett ut den till mina närmaste (och ja till de bloggarna jag själv kommenterar då såklart) då jag känner mej mer bekväm i att blogga och skriva då. Dock tror jag det går att ta reda på äns blogg-adress om man verkligen vill och letar liksom, men jag orkar samtidigt inte bry mej vilka som läser. Jag gillar att blogga och tänker fortsätta med det och det tkr jag du ska göra också! Skit i vad andra tycker och tänker.
Kram!

Tess

06 Feb 2014, 14:58

Åh älskade de småhjärtan i teet :D

milina.blogg.se

06 Feb 2014, 14:59

Vad gott :)
Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg!

Denise

06 Feb 2014, 20:09

Åh så fint det var när det var hjärtan i :D

Viktoria Eriksson

06 Feb 2014, 20:39

ibland är det bra att ta en paus och tänka.. fin bild! <3

Madde

06 Feb 2014, 20:53

precis den känslan kan jag också ha ibland! Man vågar inte blogga/skriva om allt man vill för obehaget vem som kan läsa. Tanken med att kunna uttrycka sig försvinner ju om man på sin egen blogg ska behöva anpassa sig!!

underbar bild, ser riktigt gott ut!

Amanda [SPONTAN]

08 Feb 2014, 15:32

Gott med kärlekste :)

caroline

09 Feb 2014, 11:31

Hoppas du fortsätter blogga! :D

Pelle

09 Feb 2014, 18:16

Men vadå, har det hänt något?! :(

Jennifer Nylund

11 Feb 2014, 20:01

Åh. Sicket fint te! :) Känner lika dant för bloggandet just nu..märkligt hur mycket man svänger kring det ;p

sannas rum

13 Feb 2014, 21:19

Åh vad sött med små hjärtan :)

Svar: Ja eller hur, älskar det :)
anna

NATALIE

19 Feb 2014, 12:34

Hoppas att du stannar! Skulle kännas tomt utan dig i bloggvärlden :) Men samtidigt förstår jag vad du menar. Minns att jag själv kände så där för ett par år sedan innan jag bestämde mig för att lägga mig på en mer opersonligt plan. Kvar blev det roliga utan någon press och utan något obehag :) Ha det bra så länge! :)

Clara

25 Feb 2014, 23:38

Hoppas att du kommer fram till det som känns bäst för dig!

Clara

25 Feb 2014, 23:38

Hoppas att du kommer fram till det som känns bäst för dig!

Patricia Karlsson

26 Feb 2014, 17:11

Fin blogg du har! kika gärna in på min och lämna en kommentar:D
Var gärna med i min tävling också där du kan vinna en valfri bikini från to die for! :D


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram