I CAN'T ESCAPE THIS NOW UNLESS YOU SHOW ME HOW

Två nya favoriter som fått flytta in hemma hos mig. En Olympus E-PM2 från deras PEN-serie (som är sådär perfekt smidig utan att kvalitén på bilderna ska påverkas alltför mycket jämfört med min Nikon D5000) och en sjal från favoritmärket Marc by Marc Jacobs som jag spanat in ett bra tag. Den fick följa med mig hem från Selfridges i London och lär användas massa så fort graderna utomhus stiger. 
 
Idag har jag haft så jäkla ont i min rygg. Det är något där mellan skulderbladen som då och då "knäcker till" och jag blir som en 80-åring i en dag eller två. Sjukt frustrerande. Hoppas på att min fina sjukgymnastvän kan hjälpa mig till helgen. Jag fick motvilligt ställa in dagens bodypump men körde ett konditionspass på crosstrainern och löpbandet istället så nu är jag så där härligt slutkörd. Precis sett veckans nya avsnitt av två av mina favoritserier - Girls och True Detective. Alltså se dem om ni inte redan gjort det, sååå bra! 
 
Annars lyssnar jag en del på Imagine Dragons och längtar till helgen. Då blir det Malmö och en hel helg med två av mina allra bästa vänner. Lovely. 

11 kommentarer

Sara Ekman

20 Jan 2014, 22:50

Åh kul med ny kamera! :)

21 Jan 2014, 00:15

åhh nice :D

snie.blogg.se

21 Jan 2014, 09:42

hoppas det blir bättre och gött o bli slutkörd!! nice med ny kamera! åh älskar sånt där. skulle varit megarik haha ;)

ja jag blev jättenöjd med tången så tackar så mkt för tipset!! =)

MADDISENJ.SE

21 Jan 2014, 12:05

vilka härliga nykomlingar!

sofia

21 Jan 2014, 16:04

Tack för ditt tips :)

Viktoria Eriksson

21 Jan 2014, 17:28

finfina inköp!! ^^
Hoppas det blir bättre med ryggen! och imaginefragons äger!!!Kram finis <3

Viktoria Eriksson

21 Jan 2014, 17:28

ojj, hehe *imagineDragons.. kram ;D

Sofia

21 Jan 2014, 19:25

Två mycket bra nyheter för jag säga. :)

Hoppas det dumma i ryggen släpper! Kram!

Svar: Ja idag är det dock mkt bättre, även om det känns i ryggen :( Men det släpper nog snart hoppas jag!
anna

Maria - mamma till Liam

21 Jan 2014, 21:25

underbar sjal verkligen :)

Stefan Nilsson

24 Jan 2014, 11:17

Har själv en D600 och tycker att det är riktigt frustrerande med storlek/vikt. Önskar att man skulle kunna få en kamera i samma storlek som klassiska FM2 men med samma digitala kvalité som senaste modellerna.

24 Jan 2014, 14:01

sv. drogpåverkad, han tog mediciner = en lagig drog, FÖR att må bra. sedan är de ju inte smart att blanda det med alohol, men mår man dåligt så gör man. ingen annans rätt att dömma enligt mig!:)


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram