I'M LOVING EVERY SECOND, MINUTE, HOUR, BIGGER, BETTER, STRONGER, POWER

Just nu på min tränings-playlist. 
 
Will.I.am feat Justin Bieber - thatpower / David Guetta feat. Taped Rai - Just one last time / Pitbull feat. Kesha - Timber / Eminem - Berzerk / Lady Gaga - Applause / Thirty seconds to mars - Up in the air / One Direction - Live while we're young (Dave Aude remix) / Little Mix - Move / Fatboy Slim - Right here, right now
 
Är ständigt på jakt efter ny musik att svettas till så kom igen - ge mig fler tips!

18 kommentarer

Liuza

21 Jan 2014, 22:17

hmm jag brukar inte lyssna så mycket på ny musik när jag tränar, det är mest beyonce, destiny's child och sån musik :)

ps stötte på one direction's one thing häromdagen (är otroligt retarded inom musikvärlden haha) och är hooked! kom och tänka på dig, du är nog den största directionern jag känner till :p

Jennifer

21 Jan 2014, 23:56

Jag kopierar den rakt av!! Love it :)

Sara Ekman

22 Jan 2014, 08:07

Bra bild!!

Julia

22 Jan 2014, 08:10

Vilket bra citat! klockrent :)

Karin

22 Jan 2014, 08:21

Känner energin ända hit:D

snie.blogg.se

22 Jan 2014, 09:29

vet inte om du gillar Dada life? Isåf är Born to Rage en bra träninglåt tycker jag :)

Svar: Ska kolla in! tack :)
anna

Sandra

22 Jan 2014, 09:46

Only you med ellie g-vadhonnuheter är en bra träningslåt!

Ida

22 Jan 2014, 15:14

Nu blev jag taggad!
Löpbandet väntar ;)

FredrikT

22 Jan 2014, 17:55

Några riktigt bra låtar där! :)

Amanda [SPONTAN]

22 Jan 2014, 19:08

Vilka härliga träningslåtar :)

Viktoria Eriksson

22 Jan 2014, 20:04

jättebra låtar! :) En som jag brukar lyssna på är ed sheeran - i see fire då jag stretchar :)<3 kram

Svar: Åh den är jättefin!
anna

Sofia

22 Jan 2014, 20:39

Grymt. Ska spara ner varenda en. :)

caroline

23 Jan 2014, 00:01

Bra inlägg! :D Behöver nämligen också tips! ;)

23 Jan 2014, 19:32

underbar bild!

Fani

24 Jan 2014, 02:09

Oj oj oj , då ska vi se :D Först och främst allt med Blasterjaxx men allra mest Faith. Där efter första minuten när beaten släpps, FYFAN alltså. Den är GRYM. Snake, Fifteen och Loud & Proud är också riktigt jävla bra låtar att svettas till. Born to rage med Dada life, Mammoth med Dimitri Vegas & Like Mike, 212 med Azealia Banks & Lazy Jay :D Det är lite vad jag tkr du ska spana in, skulle kunna skriva en jättelång lista, haha ;)

Svar: Åh tack så jättemkt! Ska kolla in dem allihopa :)
anna

Pelle

24 Jan 2014, 07:05

Haha, den där Timber är min nya hemliga favorit. Mitt tips blir Jamie T's "Stick 'n' stones" och Martin Solveigs "Hello". De funkade på löpbandet för mig häromdagen :D

Svar: Åh ja Jamie T ska jag börja träna till, lär ju funka klockrent!
anna

Johanna

25 Jan 2014, 14:31

Bra låttips, la in några på min tränings-playlist! Jag lyssnar mest på sådana låtar som jag inte lyssnar på annars, just nu så spelas Britney Spears - Work B**ch mest flitigast under mina träningspass! Fler låttips finns på min playlist: http://open.spotify.com/user/blikvar/playlist/7afHAcWKHrKjlLYblFm8H0 :)

Svar: Tack så mkt, ska jag spana in! :)
anna

Julia - En träningsblogg.

30 Jan 2014, 23:08

Det finns ju så många bra träningslåtar... Kan inte att välja några stycken ju :D

Kram! /FitnessbyJulia.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram