OH HAPPY DAY

foto: Wildfox
 
Hallelujah moment! Min resväska har äntligen hittat sin väg tillbaka från London och hem till mig! Är lyckligast i stan och för första gången någonsin känns det ändå ganska kul att packa upp grejerna. På riktigt. Mest lycklig är jag över att min älskade Nikon D5000 har hittat tillbaka till mig. Och min Marc Jacobs-väska, mina glasögon, mitt smink och locktången. Materiella ting jag vet, men åh så viktiga. 
 
Nu ska jag på med träningskläderna och iväg på bodypump. Det är ny release och jag är galet taggad! 

11 kommentarer

Caroline Blomberg

09 Jan 2014, 18:06

härligt att få tillbaka väskan!

Linnea

09 Jan 2014, 20:35

men guuuuuud så skönt! grattis, eller nåt :)

Anna Röd - Nörd & Filmskapare

10 Jan 2014, 04:49

Fick avi på min resväska igår med, helt sjukt för jag kom hem i tisdags och väskan var kvar i Bangkok (gjorde 2 mellanlandningar i Kina) så har en känsla att nått måste vara fel då det gick så fort!

Svar: Men usch! MEn man blir ju så lycklig när den äntligen kommer hem igen haha
anna

Karin

10 Jan 2014, 06:38

Men vad härligt! Sånt där är ju skräcken

snie.blogg.se

10 Jan 2014, 08:42

jihhhaaa! vilken TUR =)

Maria - mamma till Liam

10 Jan 2014, 10:37

åh vilken tur att du fick tillbaka väskan och alla saker :)

anna

10 Jan 2014, 11:27

vad skönt att väskan hittade hem till slut!

caroline

10 Jan 2014, 15:47

Förstår att du är lättad! :D

Sofia

10 Jan 2014, 20:39

Åh men grymt! :D Nästa gång kanske du inte checkar in kameran? ;)

Svar: Haha nej! Det roliga är att jag aldrig gör det vanligtvis men av ngn anledning fick jag för mig att göra det nu :)
anna

Leo

11 Jan 2014, 15:26

Så skönt! Materiella ting på ett sätt men kameran innehöll väl kanske bilder som aldrig går att ersätta. Och glasögon är nästan så de borde räknas som livsviktiga. Även om man linser typ varje dag, så är det så jäkla opraktiskt att inte ha glasögonen där som reserv.

a

14 Jan 2014, 20:54

herregue hade dött om min försvann med kameran i!!?!?!??!?!

Svar: haha ja jag dog typ också men får skylla mig själv lite som var så dum att jag inte tog den i handbagaget. Men som tur är så kom den ju tillbaka :)
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram