CAN YOU GIVE IT BACK TO ME? SHE SAID NEVER IN YOUR WILDEST DREAMS

Foton: Jag, Wembley Arena 6 och 8 juni
 
Jag lever, men det är knappt. Min kropp skriker efter vila och stillhet och min hals är halvt trasig, men vet ni vad, det spelar ingen som helst roll när man har haft två så obeskrivligt fina semesterveckor. Har så mycket att visa och berätta för er men först - One Direction på Wembley Arena! Åh det var så vackert, så fint, så ofattbart stort och så mäktigt så det går inte att beskriva i ord. Känslan av att äntligen få se dem live efter ett års besatthet gick inte riktigt att greppa och det där att det var 90 000 personer på Wembley som sjöng med i varenda ord gjorde att jag dog lite. Tre kvällar sålde de slut (bara det!) och den tomhet vi kände efter första spelningen ledde till att vi lite spontant fixade biljetter till sista spelningen också. Oops. 
 
Tre konserter sammanlagt på en vecka. Wembley x 2 och nu sist på Friends Arena och jag är minst sagt inne i en 1D-bubbla så stor att jag inte vet hur jag någonsin ska ta mig ur. Men imorgon är det slut på semestern (för ett tag) och tillbaka till verkligheten så på något sätt måste jag lyckas. 
 
Jag har även en massa bilder från dagarna i Brighton och London att visa er. De kommer, jag lovar. 
 

14 kommentarer

Life of Johanna

15 Jun 2014, 14:12

Låter som du haft det toppen :)

Ja usa skulle jag med vilja åka till, planer på florida och new york finns inför nästa år :)

Ida - foto & häst

15 Jun 2014, 14:34

åh så härligt!!

Emma Grann Fotografi

15 Jun 2014, 15:38

Åh.... inte alls avis....
Härliga och fina bilder!!

Svar: Tack så jättemkt! :)
anna

Pelle

15 Jun 2014, 17:23

Och då är frågan - vilken var bäst? :D

hej!

Svar: Går omöjligt att svara på! I Sthlm stod vi så nära dem och det var riktigt coolt men annars var Friends och sthlmspubliken sämst! Bara fjortisar i princip, i London var det så otroligt blandat vilket var kul :) Så båda kvällarna pÅ Wembley vinner lätt!
anna

Amanda [SPONTAN]

15 Jun 2014, 18:52

Såg härligt ut! :)

Caroline

15 Jun 2014, 21:29

Magiskt, vilken upplevelse! :D

Photo by E M E R E L L A

15 Jun 2014, 21:38

Åh tack snälla du :)

Vilka häftiga bilder! :)

Svar: Tack så mkt! :)
anna

Erica

15 Jun 2014, 22:04

Låter helt underbart att vara så fast i något! :)

Sara Ekman

15 Jun 2014, 22:54

Åh vad nice! :)

Maria - mamma och gravid ♥

16 Jun 2014, 08:25

vad roligt att gå på konserter! evigheter sedan jag gjorde det sist :)

Natalie

16 Jun 2014, 09:34

Åh! Måste verkligen ha varit sjukt mäktigt! :)

Svar: Ja det var helt obeskrivligt! Skitcoolt :)
anna

Flisan

16 Jun 2014, 11:00

Bra bilder :D

♫♪ sandra

16 Jun 2014, 12:20

åh vad roligt! skulle också vilja se dom!

Svar: ja de var fantastiska live! Det bästa jag sett! :)
anna

fridolina

16 Jun 2014, 22:01

jag såg konserten 14 juni. har taggat den så jävla länge och nu känns det så tomt. aaaaaaaaaaaaaaaah

men det var fantastiskt. (bortsett från att vi köade helt i onödan. folk trängde sig och var ba allmänt elaka ju. och så är vi väl orutinerade norrlänningar..)

OCH JAG FICK ÖGONKONTAKT MED HARRY <333333 mmm livet är nästan komplett.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram