YOU KNOW I'LL BE YOUR LIFE, YOUR VOICE, YOUR REASON TO BE. MY LOVE, MY HEART IS BREATHING FOR THIS

Breakfast in bed. Försöker proppa min kropp full med massa vitaminer så att den ska vakna till liv igen. I två dagar har jag levt i någon slags dvala där jag sovit alldeles för många timmar och haft svårt att få i mig någon form av näring (utan att den vill komma upp igen). Idag känns det dock bättre så jag är hoppfull. Ligger under duntäcket och ser på Made in Chelsea varvat med lyssnar på detta på repeat. Idag är det exakt en månad kvar tills vi står där inne på Wembley. Min känsla inför det är ungefär så här: Aaaaaaah! 
 

9 kommentarer

Sara Ekman

06 May 2014, 11:10

Åh, lite kiwi hade inte varit fel nu. Mums!

Amanda [SPONTAN]

06 May 2014, 18:15

Det där såg riktigt mysigt ut :)

Maria - mamma och gravid ♥

06 May 2014, 22:16

men vad gott det där såg ut! :)

MATILDA

07 May 2014, 12:08

gott :)

Caroline

07 May 2014, 16:46

Mysig frukoststund! :D

Life of Johanna

07 May 2014, 22:27

åh krya på dig! :) Skönt när man börjar känna hopp om att det går åt rätt håll

Lade till dig på bloglovin blev nr 199 :)

Svar: Åh vad kul att du gillar bloggen! :)
anna

anna

08 May 2014, 11:52

vilken mysig dag med serier och musik - bortsett från dvalatillståndet då, men hoppas du mår bättre :)

Liuza

08 May 2014, 18:58

aj då, krya på dig! frukosten såg riktigt god ut :)

Jennifer

09 May 2014, 00:08

Åh vilken mysbild! Är sååååååååååååå avis på alla dina londonresor du har framför dig. HAR ABSTINENS, haha :((

Svar: Haha och jag var avis som faaaan när du var i London! Både jag och Linda som jag brukar åka med blev typ arga när vi såg dina bilder på insta haha
anna


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram