SOMMAR GENOM INSTAGRAM

1. Skål! 2. Take away sangria och Pimm's på Borough Market i London 3. Mr Harry Styles på Ullevi 4. Jonathan Johansson på hemmaplan i Malmö 5. It's Pimm's o'clock! 6. Taggad tjej inför en av två 1D-konserter (som för övrigt var underbara båda två) 7, WOW-pepp med tjejerna 8. Fyrverkerier efter 1D i Oslo 9. Sommarens drink, sååå god
 
Här var det ett bra tag sedan jag visade mig. Förlåt för det, men tappade all blogglust förra sommaren. Det blir så ibland, det kommer och går. Jag har känt ett tag nu att jag saknar det. Jag saknar inte pressen och stressen att publicera inlägg efter inlägg vilket jag därför inte kommer göra, men jag saknar att uttrycka mig i skrift och i bild. Därför kommer ni se mig här lite då och då. När jag har någonting att visa er eller berätta helt enkelt. Sounds good? 
 

7 kommentarer

Maria

23 Aug 2015, 20:50

ja tiden rusar verkligen!

och vilka härliga bilder :D

snie.blogg.se

24 Aug 2015, 09:29

Välkommen tillbaka!! =) Jag har följt dig på insta, älskar dina resefoton haha! Kul att du kände för lite blogg igen =)

LIUZA

24 Aug 2015, 12:33

ibland blir de så, man får köra på när man gillar det helt enkelt :) jättefina bilder som vanligt!

sv: den är verkligen supersöt! jag jobbar på H&M :)

Sara Ekman

24 Aug 2015, 13:35

Härliga instabilder!! :D Kul att du är tillbaka!

Pelle

24 Aug 2015, 20:47

WOOP! WOOP! Du har varit saknad, Anniz!

Sofia

24 Aug 2015, 21:51

Sounds awesome!

Karin O

25 Aug 2015, 11:34

Men dör vad härligt det ser ut!!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram