A HEAD FULL OF DREAMS

En vecka efter operation och jag har äntligen tagit mig hem till min egen lägenhet igen. Mina bästa vänner för tillfället är pocketböcker, värktabletter och Netflix. Förutom att sova ungefär 80% av tiden så har jag under de senaste dagarna betat av x antal Johan Falk-filmer och x antal inte så bra julfilmer på Netflix. Har även sett ikapp de serier jag under hösten halkat efter i och nu är jag på jakt efter nya. Högst upp på listan just nu står iZombie och femte säsongen av Suits. 
 
Operationen gick förresten bra. Har dock aldrig haft så ont i hela mitt liv som dagarna direkt efter men tacka gud för morfin. Nu kämpar jag med att få tillbaka aptiten och bli av med illamåendet som förföljer mig. Det suger ju att inte kunna äta normalt nu under december när allt man vill göra är att äta massa gott, men det löser sig! One step at a time. 
 

15 kommentarer

Isabella

09 Dec 2015, 15:35

hoppas illamåendet försvinner snart då, och skönt att allt gick bra!

Skogsraah ☾

09 Dec 2015, 18:18

Skönt att allt gått bra!

snie.blogg.se

10 Dec 2015, 09:12

Men skönt o ha det gjort. Vet att du oroade dig innan!! Jag ska opereras idag, om 1.5 timme. Usch fyfan.

Hoppas du kan käka snart iaf, eller iaf att du har full matlust till julbordet =)

http://celandine.blogg.se

10 Dec 2015, 09:23

Skönt att det gick bra, kämpa på å krya på dig! :) Åååh, missat alla Falk-filmer, måste se! :D

Anna

10 Dec 2015, 18:41

Fortsätt att sova länge, mycket och ordentligt, det är - kliché - bästa medicinen! Krya på dig!

A

12 Dec 2015, 16:42

Skönt att operationen gått bra och är "överstökad".
Förutom att du har ont så låter det skönt med böcker, vila och Netflix.
Krya på dig!

Jeanette

12 Dec 2015, 22:10

Härligt att det gick bra :) Hoppas att du mår bättre snart!

Sigrid

13 Dec 2015, 12:22

fin blogg! krya!

johanna

14 Dec 2015, 09:49

Hoppas det snart blir bättre!

Elena

14 Dec 2015, 23:10

Skönt att det gick bra och hoppas på att du snart mår bättre!

Karin O

18 Dec 2015, 11:41

Men stackare. Krya på dig!!!

Maria

18 Dec 2015, 14:56

åh skönt att höra att allt gick bra men jobbigt med smärtan!

sv; tack snälla du!

Isabella

18 Dec 2015, 23:00

Hoppas allt blir bra! <3

Jasmine

20 Dec 2015, 17:23

Fint att läsa att operationen gick bra och att du har tagit väl hand om dig de senaste dagarna. Fortsätt kämpa på och hoppas att du snart känner dig bättre.

(Sent) Svar: Tack så mycket för dina ord.

Kram

Anonym

24 Dec 2015, 11:14

God Jul!!
Hoppas att du får en mysig jul med massor av god mat!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram