5 THINGS I LIKE

One Directions nya album Made in the AM. Går på repeat här hemma. Bäst: Temporary Fix, Perfect, Infinity och History.
Quentin Tarantino släpper äntligen nytt efter Django Unchained och i vinter har the Hateful Eight premiär och den verkar awesome (trailer).
Zayn Maliks första riktiga intervju efter han lämnade One Direction. Känns väldigt ärlig och efterlängtad och bilderna...oh my. Läs den här. 
Sista delen i Hunger Games-trilogin har äntligen haft premiär och imorgon ska jag få se den, så pepp!
Denna jäkla broderade jacka från Zara som jag varit på jakt efter sedan jag såg bilden. Så fin så jag nästan dör lite. 
 
Det har varit tyst på bloggfronten ett par veckor. Det blir så ibland. Noll inspiration och mycket som kretsar i huvudet. På måndag ska jag (efter x antal års slit hos olika läkare) äntligen operera bort min gallblåsa. Jag försöker fokusera på hur underbart det kommer vara att bli av med de hemska gallstensanfallen som kommer och går. Tyvärr fokuserar min hjärna dock lite för mycket på själva operationen och gör att jag känner mig både rädd, nervös och gråtfärdig mest hela tiden. Men det kommer gå bra, det är ju ingen stor operation. 
 

11 kommentarer

sandra

18 Nov 2015, 18:42

Vilket bra inlägg!

Anna

18 Nov 2015, 19:24

Mycket bra filmtips där! Mockingjay hade jag koll på men HGateful Eight var en nyhet =)

Pelle

18 Nov 2015, 20:59

Men har de släppt nytt IGEN? :P Värre än Rihanna på skivfronten ju, haha!

Du ska se att operationen går fint! Fast man blir nervös innan, det är bara mänskligt. Stay strong!

Svar: haha en skiva per år vettu ;)
ja jag hoppas det! Läskigt ändå bara så här innan
anna

Natahlie

18 Nov 2015, 21:51

Just nu pågår en stor bloggtävling hos mig som ska agera julkalender, jag kommer varje dag från 1/12 - 24/12 dra en vinnare, som kommer få sitt helt egna inlägg om sin blogg, hur spännande? :) Och de skulle va så kul om du deltog, kram på dig! ♡

snie.blogg.se

19 Nov 2015, 08:30

Jag har med fått tid för operation, inget stort ingrepp men känner igen känslan. Håller tummen för dig!

De där Hunger Games har jag inte sett, kanske borde?

Svar: Åh vad skönt! Vad ska du göra? Hoppas det går bra iaf!
Jag älskar hunger games-böckerna, tycker de är grymma! Filmerna är också bra, men böckerna kommer alltid va bättre :)
anna

N A T H A L I E

19 Nov 2015, 12:35

Måste in och lyssna på deras nya album, inte hunnit de än hehe! :) kramkram

isabella

19 Nov 2015, 12:43

den där jackan var superfin ju!

Emma Engström

19 Nov 2015, 12:43

Åh, One Direction gillar jag verkligen!

Skogsraah ☾

19 Nov 2015, 13:50

Vill verkligen se nya Hunger Games!!

linah

19 Nov 2015, 22:55

måste veerkligen se hateful eight!! <3

A

26 Nov 2015, 15:10

Tarantinos nya är ju ett MÅSTE! Kan inte bli dåligt, känns det som.
Och så sista delen av Hunger Games. Har inte sett den än, men längtar!!!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram