I JUST WANNA FIGHT WITH EVERYONE ELSE

Precis så här känner jag just nu. Jag vill mest krypa ihop till en liten boll, dra täcket över huvudet och spola fram tiden ett par dagar. Operationen som jag väntat på i vad som känns som en evighet blev framskjuten. Först efter att jag blivit inlagd med dropp och skit kom de på att de faktiskt inte hann med mig just då. Det suger. Efter att ha förberett mig mentalt (läs: försökt tygla min rädsla för sjukhus och nålar) kändes det som att luften rann ur mig när jag helt enkelt fick vända och åka hem igen. 
 
Fuck. 
 
Men jag har fått tid igen om en vecka så jag håller alla mina tummar och tår och ber till gudarna att det blir av den här gången. Snälla gör det ni också för nu har jag ledsnat rejält på de här jävla gallstenarna. 
 

10 kommentarer

linah

24 Nov 2015, 22:24

hoppas allt går bra! <3

N A T H A L I E

25 Nov 2015, 12:08

Hoppas verkligen att allt går bra tjejen <3 Styrkekramar till dig!

Isabella

25 Nov 2015, 15:57

hoppas allt löser sig!!

Anna

25 Nov 2015, 18:50

Nää men fy vad mupp alltså! Såklart att man förstår att de måste prioritera och bla bla bla, men ändå! Kan bara jämföra med när man laddat upp och toppat formen för att skriva en tenta som sedan blir uppskjuten. Och detta är ju på en helt annan nivå! Inte OK!

Anna

25 Nov 2015, 18:50

Nää men fy vad mupp alltså! Såklart att man förstår att de måste prioritera och bla bla bla, men ändå! Kan bara jämföra med när man laddat upp och toppat formen för att skriva en tenta som sedan blir uppskjuten. Och detta är ju på en helt annan nivå! Inte OK!

Svar: Ja verkligen, lite som att luften gick ur en, men det är bara att ta nya tag!
anna

Skogsraah ☾

26 Nov 2015, 13:17

Kram till dig!!

snie.blogg.se

28 Nov 2015, 10:17

Nääää får man ens göra så??? Fy så tråkigt! Hoppas den blir av så du slipper det sen. LYCKA TILL

Svar: Ja det suger verkligen! Men nu är det snart tisdag så då hoppas jag att det blir av!
anna

Jasmine

28 Nov 2015, 16:59

En så fantastisk bild!

Jag kan förstå att luften gick ur dig efter det beklagliga beskedet. Vi får hoppas att operationen istället blir av under veckan som kommer.

Kram

Kourtney

29 Nov 2015, 18:03

Men oj!!! Omg, jag hade blivit lika ledsen och arg som du!! Asså dte hade de väl ändå kunnat veta liiiiite tidigare??!! :O

Hoppas att det blir av snart så du kan må bättre!!
Glad 1a advent!!

Karin O

01 Dec 2015, 09:19

SÅ snygg!


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram