fem sanningar om mig + föräldrar på besök hela helgen


ni verkar gilla mina inlägg med fem sanningar om mig, så här kommer del tre, (här och här hittar ni del ett och två)

~ jag har alltid varit väldigt tyst i skolan, men pratar desto mer utanför klassrummets väggar.

~ jag har varit på roskilde och hultsfred över tio gånger och jag älskar den där trashiga känslan av att sova i tält + sova för lite + det ruffsiga håret.

~ jag köper otroligt mycket modetidningar och jag kan inte slänga dem. mitt barndomsrum i kalmar har högar med modetidningar från golv till tak (ELLE + cosmopolitan + vogue + glamour) men jag kan bara inte slänga dem.

~ marabous apelsinkrokant är det bästa godis som någonsin har gjorts.

~ jag ser mig som en medlem i "team aniston" på alla plan. finns ingen mer störig skådis än angelina jolie + att brad pitt blev riktigt boring efter att han lämnade jennifer.

nu har jag precis städat hela lägenheten, ni vet dammat på de där små ytorna som man typ aldrig rör (men av någon konstig anledning blir de superdammiga ändå). mina föräldrar sitter just nu i en bil på väg från kalmar till göteborg. det blir en lugn helg med hela familjen, ska fira min syster som fyllt år lite och bara softa och ta det lugnt. ska bli jättemysigt att få umgås lite med mamma igen, det var alldeles för länge sen. det blir väl så när man bor 40 mil ifrån varandra. nej nu blir det duschen så jag ser lite respektabel ut.

vad har ni för helgplaner?

45 kommentarer

Ida

10 Oct 2008, 14:34

sv: Nej inte alls kul med jobb hela helgen.. men jag kämpar på :)

H*

10 Oct 2008, 14:43

- oh marabou apelsinkrokant <3

Liene

10 Oct 2008, 15:05

sv: Bra att du tycker det. Nemen, jag tycker inte det blev för flickigt:)



Det är alltid kul när du skriver 5 saker som vi inte vet om dig ja. Sånt gillas!

Liene

10 Oct 2008, 15:08

sv: Ja, vet att det var massa killers i OC, men det var en låt som jag gillade och kommer inte namnet:/

sophia

10 Oct 2008, 15:31

Indeed, festivaler och marabou är bäst!



sv: nej det ser riktigt läskigt ut, men nu börjar det bli bättre (y)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

10 Oct 2008, 15:51

yes dessa listor är roliga, håller med om sista!

ERIK - grabbenmedstil

10 Oct 2008, 16:11

Min helgplaner ser ut såhär :)



Lördag, träffa min pappa vara där hela dagen.

Sändag, slappa! :)



hur ser dina planer ut? :D

Evelina

10 Oct 2008, 16:18

Svar: Ja, jag börjar se ett slut :)



Jag kan inte heller slänga tidningar ;p Jag har Cosmolitan från 2003 och framåt ;)

Ida Björck

10 Oct 2008, 16:21

skönt med familjehelg och kul att veta lite mer om dig :D jag har faktiskt aldrig varit på hultsfred än, men är så pepp på att åka dit nästa år :D

Ida Björck

10 Oct 2008, 16:21

skönt med familjehelg och kul att veta lite mer om dig :D jag har faktiskt aldrig varit på hultsfred än, men är så pepp på att åka dit nästa år :D

Ida Björck

10 Oct 2008, 16:32

svar: ja jag SKA dit någon gång :D hah

johanna

10 Oct 2008, 16:39

ha en fin kväll!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

10 Oct 2008, 16:42

ja man får ta det dag för dag :)

Hanna

10 Oct 2008, 16:43

haha jag brukar alltid köpa SOLO och Kosmopolitan, men de slutar alltid dock med att jag bläddrar igenom dem, sen bara ligger de och skräpar:P :) Skoj att de kommer, mindre skoj att städa dock. Ska göra de med!

Lisa

10 Oct 2008, 16:47

Ja jag håller med :) jokern gör det mesta faktiskt! Jaa.. jag tror det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå iaf. bara jag får ett G är jag nöjd :p haha

SANIBO

10 Oct 2008, 17:04

haha älskar också dina fem sanningar! alltid lika kul.

LIFE BY Marielle

10 Oct 2008, 17:10

det blir hemmakväll denna fredag:) mysigt med föräldrarbesök!



hoppas filmen var superb, vi hörs puss :)

ERIK - grabbenmedstil

10 Oct 2008, 17:13

Vad mysigt! :)



Men blir det idol tittande för dej ikväll? :)

Sofia K

10 Oct 2008, 17:23

Ja, det måste jag nog :P



Haha, kände igen mig på flera av dina sanningar. Eller i alla utom en: Usch och fy, det värsta jag skulle kunna råka ut för är att behöva åka på en festival och bo i tält bland massa fulla folk som luktar illa.. och ännu värre om jag själv måste börja lukta någon blandning mellan svett och snusk.. Uuh! Det finns en festival jag går på och det är Peace&Love och det är för att den är här hemma! Jättepraktiskt, jag kan sova i min egen säng, dusha så mkt jag vill och allt det där :P



Ojoj, blev en lång kommentar!

Ha en fin kväll :) Jag ska på hockey om en timme :P

Matilda

10 Oct 2008, 17:50

Kolla in min blogg!

Stödj insamlingen för världensbarn!

Gör ett inlägg och länka till min blogg eller skriv ett liknande själv!

Tillsammans blir vi starkare!

Anonym

10 Oct 2008, 17:51

Festa järnet, köpa grejer till lägenheten och slöa. :-D

felicia

10 Oct 2008, 17:56

vad använder du mest för smycke? klicka dig vidare på länken, ha en bra dag!:)

http://feliciaostman.blogg.se/2008/october/vad-anvander-du-mest-av.html#comment



vad har du för text stil på din rubrik? :)

Marie

10 Oct 2008, 18:13

Ja, det var helskumt! Men bara när jag gick via kategorin musik. Åh, vad mysit att få träffa skruttarna i dag! kärlek!!

Ikväll får jag väl se idol själv.. ha så mysigt med familjen!

ROXY

10 Oct 2008, 19:02

låter jättemys med föräldrar på besök :D skall ni göra nått kul? (:

allt är jättebra med mig annars, glöggsugen som alltid. men jobb imorgonbitti, också som vanligt :P

emmich

10 Oct 2008, 19:08

I helgen ska jag in till stan, shoppa, fika träffa kompisar och ta det lungt! du då?:)

Madde

10 Oct 2008, 19:34

Haha härliga sanningar. :D Nu blir du nog chockad, men jag har aldrig provat apelsinkrokant.. :$

Pernilla

10 Oct 2008, 19:40

åh. jag kan inte heller slänga mina tidningar, det går bara inte :D

sofie

10 Oct 2008, 19:46

det där med hultsfred skulle jag klara av, nej fy ush. med aniston klubben går jag gärna med i :D ja imorgon blir de klassfest :D

H*

10 Oct 2008, 20:17

- ellerhur :O skitgott är det !

Sandra

10 Oct 2008, 20:54

haha jag kan inte heller slänga mina tidningar :P och måste hålla med om apelsinkrokanten.. mums!! nu blev man ju sugen som tusan. ahh det är jobbigt, lyckades också städa till slut idag.

Evelina

10 Oct 2008, 21:07

Jag tycker att Brad är lika intressant :p Men jag tycker synd om Jennifer :p

Matilda

10 Oct 2008, 21:11

hej! hur är det med dig? :) hoppas allt är bra, massa kramar

GM

10 Oct 2008, 21:18

Okej men du vad roligt =) Imorgon ska jag iväg och hoppa med elena så det ska bli kul, annars vet jag faktiskt inte.



Kram

Marie

10 Oct 2008, 21:34

det var mycket roligare att se på Idol förra helgen.. du är saknad ikväll :)

Tobias

10 Oct 2008, 22:04

svar: jag med, så fint =)

helgplanerna är lugna ;D

Liene

10 Oct 2008, 22:17

sv: visst får man mycket inspiration:) Jag kanske också borde skriva lite mer om mig, hm.



jsuste, den låten var smile like you mean it!<3

Ap

10 Oct 2008, 22:29

Å, så söt kjol!

sheima

10 Oct 2008, 22:52

tack så mycket :D diggar din header är det du? :)

Rebecca

11 Oct 2008, 00:04

Himla mysig bild!! :) Hehe jo det blir väl så, jag är också sådan. Kan inte ha någonting för mycke - då orkar jag inte och tröttnar! Men gillar din bakgrund, känns som du får en helt ny design även om du bara ändrat bakgrunden :D

Ikväll har jag varit på barnkalas för min guddotter och firat henne. Fem år fyllda ;D Haha, hon börjar bli stor nu! ^^ Vad har du hittat på ikväll då? :)

Mys att du ska umgås med familjen i helgen!

Fatima

11 Oct 2008, 00:17

känner igen mig angående tidningar, går bara inte att slänga. men ändå gör man inget speciellt med dem förutom att de ligger och tar plats.

Sweet life style

11 Oct 2008, 00:44

Godnatti :)

Melissa

11 Oct 2008, 08:21

jag vill oxå på massa festivaler.. :p

ERIK - grabbenmedstil

11 Oct 2008, 08:54

Jasså du är också uppe så här tidigt! :) Kände mej lite ensam i blogg världen för ett tag sen xD



Ja eller hur, Yazmina är inge bra, och jyrun tyckte hon hade gjort framsteg. Det tycker inte jag i alla fall. Hon åker nog nästa gång :P

Anonym

11 Oct 2008, 08:58

Det ska jag, så nu ska jag ut och shoppa som en dåre :-D

Vanadesse

12 Oct 2008, 17:01

Kan inte mer än hålla med dig på team aniston-planet. jag hatar angelina verkligen.hon är så präktig och tycker att hongör världen en tjänst genom att skaffa för många ungar. blä.


Kommentera här:
NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAILADRESS:
BLOGG:
 
bloglovin RSS Instagram